Husk advarselsvest til Italien og Spanien.
Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 29-06-04 06:22

Hej

Husk de nye regler med at medbringe en advarselsvest hvis du skal til
Italien eller Spanien på ferie.

Vesten skal være af den selvlysende slags, rød el. grøn, og bruges hvis man
køre i stykker eller holder stille på større veje uden for bebyggede
områder.

Bøderne for ikke at have en er ret grove.

Se evt. mere her: http://www.if.dk/web/dk/private.nsf

God ferie
Torben

Fra : Per O.

Dato : 02-07-04 00:27

Underbjerg / Andersen wrote:
> [...]
> hvis man køre i stykker eller holder stille på større veje uden for
> bebyggede områder.
>
> Bøderne for ikke at have en er ret grove.

Jeg synes vi skal svare igen ved at forlange at alle turister fra de
pågældende lande SKAL have monteret kørelys !
Men hva' ... så tager vi da bare et andet sted hen på ferie

Per O.