leje af bil
Fra : fudge

Dato : 28-06-04 16:46

Hej jeg vil gerne lige høre om der er nogen der kender et godt sted i
tyskland at leje bil/mc med fri km. Jeg har kigget omkring på nettet men
syntes ikke rigtig at kan finde noget.

hilsen sebastian

Fra : Martin Sand.

Dato : 28-06-04 16:59

fudge wrote:
> Hej jeg vil gerne lige høre om der er nogen der kender et godt sted i
> tyskland at leje bil/mc med fri km. Jeg har kigget omkring på nettet
> men syntes ikke rigtig at kan finde noget.

http://www.autovermietung.de/standard/findlocation.php
Gælder Avis, Budget, E-Sixt, Europcar og Hertz.
Ellers søg på hvert enkelt af ovenstående.

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : tom

Dato : 28-06-04 17:14

www.avis.dk er da et godt sted at starte (fri km hvis dansker lejer
udenfor dk)