Champion 5W/40
Fra : Mathias

Dato : 28-06-04 13:20

Hey

Bilka har Champion 5W/40 fuldsynt. på tilbud i denne uge. Da jeg ikke rigtig
kender mærket vil jeg gerne høre gruppens mening: Har denne olie samme
kvalitet som f.eks. Havoline, Valvoline og Shell?

Jeg har i forvejen et par liter Havoline 5W/40 fuldsynt. Vil jeg kunne
blande den med Champion'en uden problemer?

På forhånd tak!

--
Mathias

Fra : Ted

Dato : 28-06-04 13:45

> [...]
>
> Jeg har i forvejen et par liter Havoline 5W/40 fuldsynt. Vil jeg kunne
> blande den med Champion'en uden problemer?

Ja

Ja

Teddy
www.smallblock.dk