Hvad koster en afbalancering typisk ??
Fra : Jan

Dato : 28-06-04 06:21

Hejsa

Min bil begynder at ryste en del når jeg kommer op på omkring 100 km/t - den
har lige fået 4 nye dæk på og er blevet sporet, men mon ikke det et
afbalanceringen den er galt med - hvad koster det typisk at få foretaget en
afbalancering i Storkbh.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-04 08:43

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har lige fået 4 nye dæk på og er blevet sporet, men mon ikke det et
> afbalanceringen den er galt med - hvad koster det typisk at få foretaget

Jeg mener jeg gav 150,- for at få afbalanceret de 2 forreste hjul på min....

Flere steder tager ekstra når det er en stor fælg (17" eller derover) og når
det er alu...

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- skal til syn kl. 14.40

Fra : Elbarto

Dato : 28-06-04 12:46

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mvh Bjørn,
> Opel Vectra A CDX '94 <- skal til syn kl. 14.40
> - Nu med 2½" rustfri Mantzel udstødning ;)

Slap med en kasse slots øl .. Det var så stålfælge efter fyraften og jeg af
og på monterede selv

Elbarto Simpsoniac

Fra : TGD

Dato : 28-06-04 16:26

> [...]
> har lige fået 4 nye dæk på og er blevet sporet, men mon ikke det et
> afbalanceringen den er galt med - hvad koster det typisk at få foretaget

Regn med omkring 100 kr pr stk,