Dæk Golf 4
Fra : S Jensen

Dato : 27-06-04 19:09

Hej jeg har en Golf 4 den er monteret med 215/45-17. Kan der sidde 225/45-17
på. Den er fra ny lev med 195/65-15.
Mvh Stig

Fra : phk

Dato : 28-06-04 05:05

"S Jensen" <stig_j@fjerndette.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jeg har en Golf 4 den er monteret med 215/45-17. Kan der sidde
225/45-17
> på. Den er fra ny lev med 195/65-15.

Hvis jeg ikke husker helt forkert er det værd at sammenligne prisen på
45-dækkene med de andre - så tror jeg du opgiver ideen.

--
Per, Esbjerg

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-06-04 07:46

"S Jensen" <stig_j@fjerndette.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg har en Golf 4 den er monteret med 215/45-17. Kan der sidde
225/45-17
> på. Den er fra ny lev med 195/65-15.

Jeg har 225/45-17 siddende på min, Bigwheels valgte selv denne størrelse, så
jeg går ud fra det er ok

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : S Jensen

Dato : 28-06-04 20:22

> Jeg har 225/45-17 siddende på min, Bigwheels valgte selv denne størrelse,

> jeg går ud fra det er ok

Tak for svaret, der sidder nu 225/45-17 på rulleradiusen passer bedre nu,
jeg var bare bange for at de ikke kunne sidde på pga. at den er sænket med
det ser ok ud.
Hilsen Stig og god sommer.