Kørekort i Aalborg-området
Fra : Henrik Oddershede

Dato : 27-06-04 10:28

Hej.

Jeg skal til at tage kørekort til bil, og har i den forbindelse
undersøgt hvilke køreskoler, der er mulighed for at benytte sig af i
Aalborg-området.

Det vigtigste krav til køreskolen er, at den skal være ret billig - dvs.
ikke vildt meget over 9000 kr.

Jeg overvejer at hoppe på Gistrup Køreskole (a.k.a. Kronborgs
Køreskole), som er rimelige i pris. Er der nogen, der har erfaringer med
dem?

For nogle år siden blev omtrent samme spørgsmål stillet her i gruppen,
og da blev vedkommende foreslået at prøve Knuds Køreskole i Gug, da de
var billige og fornuftige. Jeg kontakter dem i morgen for at høre om de
stadig er billige og den slags, men i stedet for at høre dem selv, om de
mener, at de er fornuftige, vil jeg hellere høre det fra jer ... så
er der nogen, der vil dele erfaringer?

På forhånd tak.
Henrik

--
Henrik Oddershede <henrik@REMOVE_THIScs.auc.dk>

Fra : Johnny

Dato : 27-06-04 11:14

Hvis du vil, kan dine erfaringer bruges på www.kritikken.dk

Fra : Henrik Oddershede

Dato : 29-06-04 08:49

Johnny wrote:

> Hvis du vil, kan dine erfaringer bruges på www.kritikken.dk

Ja, der mangler vist lidt indhold på siden. Jeg vil overveje at skrive
lidt derinde når jeg er færdig med at tage kortet.

Mvh. Henrik

--
Henrik Oddershede <henrik@REMOVE_THIScs.auc.dk>

Fra : Johnny

Dato : 30-06-04 15:31

> Ja, der mangler vist lidt indhold på siden. Jeg vil overveje at skrive
> lidt derinde når jeg er færdig med at tage kortet.

> [...]

Tja, der er ikke mange der har lyst til eller tør fortælle om det gode eller
det dårlige .....

Mvh. Johnny

Fra : Klaus A

Dato : 28-06-04 17:44

> [...]
> Aalborg-området.
>
> Det vigtigste krav til køreskolen er, at den skal være ret billig - dvs.

Claus's køreskole er billig og god, men de har travlt for tiden.
www.frigear.dk

Har ikke gået der selv, men kender flere der har (og gør)

Klaus A

Fra : Henrik Oddershede

Dato : 29-06-04 08:52

Klaus A wrote:

> [...]
> www.frigear.dk
>
> Har ikke gået der selv, men kender flere der har (og gør)

Tak for tippet. Jeg valgte John Langes køreskole i stedet for. De virker
fornuftige, sympatiske, billige og troværdige, og så kunne de tilmed få
mig på et hold, der starter allerede på mandag.

Mvh. Henrik
--
Henrik Oddershede <henrik@REMOVE_THIScs.auc.dk>