Hvad er det for en bil?
Fra : Søren LH

Dato : 27-06-04 00:06

Hej,

Er der nogen som kan fortælle mig hvad dette er for en bil:

www.lemanszone.dk/lemansgirls/lemansboyz/2000-09.jpg
www.lemanszone.dk/lemansgirls/lemansboyz/2000-08.jpg (den bageste)

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 00:10

http://www.marshmail.freeserve.co.uk/223.html

--
Venligst, Lars V8stman

Fra : Søren LH

Dato : 27-06-04 09:06

Vestman wrote:

>http://www.marshmail.freeserve.co.uk/223.html

Tak for info.

Kan de indregistreres i Danmark? - Er der eventuelt indregistrerede
eksemplarer?

Fra : Basil

Dato : 27-06-04 09:13

Kan man overhovedet skaffe en donorbil ?
Det er bestemt ikke mange gamle Citroën'er man ser i stor-kbh.
Kai

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 27-06-04 09:29

Søren LH faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Kan de indregistreres i Danmark? - Er der eventuelt indregistrerede
> eksemplarer?

Jeg mener at have set en på danske plader på Fyn tilbage i 2000 da jeg var
der med nogle kollegaer, hvor vi bemærkede den på havnefronten fordi den
netop er _meget_ speciel.
Hvor dens daglige geografiske tilhørsforhold er - og om den stadigvæk findes
på danske plader har jeg ingen anelse om.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 09:53

> Kan de indregistreres i Danmark? -

Ja da, hvis en BMW isetta har kunnet med sine 3 hjul så kan denne vel også.

> Er der eventuelt indregistrerede
> eksemplarer?

Jeg mener at have set en på et dansk bilmuseum men husker ikke hvilket.

--
Tom