Kompressor til 1,3 L motor
Fra : K

Dato : 26-06-04 20:13

Hvad skal jeg vælge ?

jeg vil gerne have noget simpelt med egen oliesump/smøresystem !

hvad koster sådan en fætter fra ny ?

jeg foretager selv beslag og montering !

--
V.H K

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 20:45

> Hvad skal jeg vælge ?
>
> jeg vil gerne have noget simpelt med egen oliesump/smøresystem !
>
> hvad koster sådan en fætter fra ny ?
>
> jeg foretager selv beslag og montering !

Det danske firma Rotrex (Anders Kolstrup) laver en ganske fin lille
kompressor, men så enkelt er det heller ikke lige at lave selv.

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-06-04 07:04

> Det danske firma Rotrex (Anders Kolstrup) laver en ganske fin lille
> kompressor, men så enkelt er det heller ikke lige at lave selv.

Og det kommer LET til at koste 30-40..000,-, sprgs. er om det ikke er bedre
at se sig om efter en større bil+motor.

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 09:46

> Og det kommer LET til at koste 30-40..000,-, sprgs. er om det ikke er
bedre
> at se sig om efter en større bil+motor.

Jo fordi Statens Bilinspektion er ikke så "glad" for tunede biler

--
Tom