Ladelampe?
Fra : Propellen

Dato : 24-06-04 20:43

Eftermonteret kørelys på Ford.
D+ på generator laver styrestrøm til relæ, som så tænder lys.
Men min ladelampe lyser _meget_ svagt. Når jeg afmontere den ledning
igen, er der ikke noget!
Lader 13.5Volt & 38A. (gammel bil Ford ' 87) Kan sq ikke se hvor stor
generator er.
Jeg kunne forstille mig, det evt. er slidte kul. Nogen der har en idé
hvad det ellers kan være?
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Søren Jensen\(9800\)

Dato : 24-06-04 22:21

"Propellen" <not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> generator er.
> Jeg kunne forstille mig, det evt. er slidte kul. Nogen der har en idé

Prøv at sætte en ensrettet på ledningen fra d+ til relæet så strømmen kun
kan løbe den ene vej.

Søren

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-06-04 23:23

> [...]

> D+ på generator laver styrestrøm til relæ, som så tænder lys.
> Men min ladelampe lyser _meget_ svagt. Når jeg afmontere den ledning

Det er helt normalt, tag dig ikke af det.

Mvh.

Fra : Propellen

Dato : 25-06-04 06:45

On Fri, 25 Jun 2004 00:23:27 +0200, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>Det er helt normalt, tag dig ikke af det.

Okay, montere den ledning igen, men hvis jeg nu går tør for strøm, så
kommer du med startkabler

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-06-04 22:37

"Propellen" <not@Valid.Invalid> skrev

> Okay, montere den ledning igen, men hvis jeg nu går tør for strøm, så
> kommer du med startkabler

Jeg har et sæt 2 x 12m 60kvadrat mm. så kom glad

Jeg formoder du mener den lyser svagt under kørselen?

Mvh.