Wanli-dæk
Fra : FL

Dato : 24-06-04 16:15

Er der nogen i denne gruppe der har erfaring med dæk af fabrikatet Wanli?
Dækkene er tilsyneladende fremstillet i Kina, og i følge importøren er der
solgt ca. 900.000 af dem i Europa. Jeg er selvfølgelig interesseret i at
høre om der er erfaringer med stabilitet, slidstyrke og dækstøj.

hilsner
Frank Larsen

Fra : hamselv

Dato : 24-06-04 17:22

Det skulle være et ganske udmærket dæk i den prisklasse

--
VH
Flemming

Fra : Møller

Dato : 24-06-04 19:37

"hamselv" <FJERN_web@kvik-rep.com> wrote in message
> Det skulle være et ganske udmærket dæk i den prisklasse

Til bil eller trillebør?
Test?
Jeg kan ikke finde dem hos
http://www.adac.de//Tests/Reifentests/
http://www.reifentest.com/
eller
www.aftonbladet.se

> --
> VH
> Flemming
> www.kvik-rep.com
> Dæk og fælge
> www.kvik-rep.com/shop.htm

Test?

Forhandles de af Q8 i Kruså
eller
Kvik-rep
Flensborgvej 7
6340 Kruså

--
Møller

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-04 20:13

"Møller" <x.x@xx> skrev i en meddelelse

> Til bil eller trillebør?

Men bemærk ifht. prisen, det kan jeg ikke få til at stemme med at FL.
tilsyn.lad. gerne vil betale for at ændre teksten i computeren i hans Pegøj,
fra l./100km til km/l., men ikke for kvalitetsdæk som er hans bedste
livsforsikring . Sprgs. om de dæk har været her før, og i den forb. fik
de et skudsmål så en gartner med respekt for sig selv og hans omgivelser,
ikke turde bruge dem på hans trillebør ).

Fra : Møller

Dato : 24-06-04 21:09

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote in message

> "Møller" <x.x@xx> skrev i en meddelelse

CITATFUSKER!

> [...]

Nej det har jeg aldrig skrevet!

KLIP

Dette er det eneste du har beholdt af hvad jeg har skrevet:

enten klipper du alt, eller også lader du sammenhænget være så selv
ubefæstigede sjæle kan forstå det!

> [...]
> de et skudsmål så en gartner med respekt for sig selv og hans omgivelser,
> ikke turde bruge dem på hans trillebør ).

Jeg er enig i det du skriver, for det er så vedt jeg kan se kun
engentagelse hvad jeg har skrevet, med lidt krusseduller på

Kan du ikke klippe så det kan forstås:

JEG her ikke skrevet: > > > "Det skulle være et ganske udmærket dæk i den
prisklasse"

Men:

jo jeg har godt set

og

men ikke alle er opmærksom på det,

Kan du så sige pænt: "undskyld"
--
Møller

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-04 21:31

Nej jeg vi ikke ændre min klipning, for så bliver indlægget så langt at
ingen alligevel fatter nul&niks, jeg har klippet på en sober måde så hvis
man bruger et ordentligt upset på sin newsreader, kan se at du er citeret
ifb. med et svar.
Alternativet er at jeg IKKE klipper overhovedet og bare skriver oven over,
det er alligevel så udbredt på dk.usenet, så kan folk selv klippe&klistre
det de har lyst til :o///. Hvis du er bange for at blive brugt i en forkert
sammenhæng, er det ikke på usenet du skal optræde.

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-06-04 22:15

On Thu, 24 Jun 2004 22:08:58 +0200, "Møller" <x.x@xx> wrote:

>CITATFUSKER!

Nej, for han svarer på dit indlæg.

>Nej det har jeg aldrig skrevet!

Det er heller ikke blevet påstået. Som du selv siger: Antallet af >

>KLIP
>
>Dette er det eneste du har beholdt af hvad jeg har skrevet:

Og hvor er problemet? Det fremgår helt tydeligt, hvem der har skrevet
hvad.

>Kan du ikke klippe så det kan forstås:

Det er da gjort.

>JEG her ikke skrevet: (snip)
>
>Men:
[snip]

>jo jeg har godt set
>>>>
>og

Så er alt da i den skønneste orden.

>men ikke alle er opmærksom på det,

Så må de dælme til at lære det, for det er den måde det foregår på.

Fly

Fra : John Sahl

Dato : 24-06-04 22:25

Fly Christensen wrote:
> Og hvor er problemet? Det fremgår helt tydeligt, hvem der har skrevet
> hvad.

Nej, så længe han kun efterlader Møllers navn er det ikke tydeligt
hvem der har skrevet hvad!

Men gør du som jeg har gjort her over er det tydeligt.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-04 05:54

> Nej, så længe han kun efterlader Møllers navn er det ikke tydeligt
> hvem der har skrevet hvad!
>
> Men gør du som jeg har gjort her over er det tydeligt.

Bemærk at det gjorde jeg oxo, det er hvad jeg kalder sober citat-teknik.
Alternativet er at man bare smider sine guldkorn oven over de andres, så alt
klippe&klistre er givet frit , med det resultat at indlæggene bliver MEGA
store . Men jeg tror at vi kom bort fra topic, kender nogen mere til de
dæk af øst-asiatisk oprindelse?.

Fra : John Sahl

Dato : 25-06-04 09:25

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> [...]
> over de andres, så alt klippe&klistre er givet frit , med det
> resultat at indlæggene bliver MEGA store .

Hvis du kigger her over kan du da ikke se hvem der har skrevet
hvad. Så lad lige være med at fjerne navnene hvis du vil have så
meget med, eller fjern alt det overflødige som jeg gør i det eksempel
jeg sender lige her efter.

> Men jeg tror at vi kom
> bort fra topic, kender nogen mere til de dæk af øst-asiatisk
> oprindelse?.

Ja, det er noget hø.

Fra : Møller

Dato : 25-06-04 11:58

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]

Klip

> Ja, det er noget hø.

Så kan jeg altså konkludere:

De nævnte dæk af fabrikat Wanli, bliver af flertallet betragtet som noget
man kan bruge til trillebør til havebrug.

Så er det afsluttet

Vedrørende Reply: bør, som minimum, afsender på alle indlæg man svare på
blive stående, hvilket vil begrænse forvirringen, det er sket i det tilfælde
jeg reagerede på, var at blev alle navne undtagen mit fjernet, og det vil
jeg fastholde er uetisk: "netikette"

Men da John har prøvet at bringe det på plads (tak for det), så vil jeg ikke
træde i det, men håbe, at hr. Jørgen M. Rasmussen også kan indse det
fornuftige i det. Dog med denne tilføjelse:
Det vil vel ikke være rimeligt, at han stod alene på alle indlæg der bliver
skrevet efter at han havde haft et, Men jeg kan jo blot citere Jørgen :
"Hvis du er bange for at blive brugt i en forkert
sammenhæng, er det ikke på usenet du skal optræde."
Hvis vi nu alle sendte ind under dit navn og e-mail-adresse, vil det så også
være i orden? )

Jeg anmoder blot om lidt omtanke og anstændighed, og ikke misbrug som du
opfordrer til ;-(
og så lader vi den historie ligge, men det er den slags der kan være
medvirkende til at flere har stoppet med indlæg i gruppen, da ikke alle der
komme ind er verdensmester i net-etik og regler. De aner som oftest ikke
hvor de skal finde dem, og overtræder de dem, får det ofte et skarpt svar
tilbage, i stedet for en passende vejledning. Kan vi ikke hjælpe hinanden i
stedet for at hænge hinanden ud?

End of story
--
Møller

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-06-04 18:05

> [...]

> sammenhæng, er det ikke på usenet du skal optræde."
> Hvis vi nu alle sendte ind under dit navn og e-mail-adresse, vil det så

Jaforminskyld ingen alarm, jeg hæfter personligt for INGEN ting,
Usenet,I.net er det rene anarki, dem som tror andet er bare for d..... .
GETALIFE.

Fra : Møller

Dato : 25-06-04 18:48

> også
> >
> Jaforminskyld ingen alarm, jeg hæfter personligt for INGEN ting,
> Usenet,I.net er det rene anarki, dem som tror andet er bare for d..... .
> GETALIFE.

Jeg kan ikke la være:
Det vil sige, at hvis du synes det er skægt, kan du finde på at komme med et
bevist fejlagtig råd, for at få en der ønsker et råd, i fedtefadet eller
beskadige hans/hendes bil
Jeg holder nu stadig på, at et ord er et ord, og hvis man ikke kan deltage
konstruktivt. så bør man tie.

Mit liv er så men godt nok, det er snare dig der har et problem med den
holdning du udviser.
Men det er da rart at være advaret om at du er ikke troværdig, da du ikke
hæfter for hvad du siger.
Jeg vil ikke betegne det som dobbelt morel, snarere mangel på samme.
Men det kan nu være det samme, for du skifter vel navn og adresse hurtigere
end en snebold kan smelte i helvede.
--
Møller

Fra : John Sahl

Dato : 25-06-04 09:28

John Sahl wrote:
> [...]

Her svarer jeg Møller.

Her svarer jeg Fly.

> Nej, så længe han kun efterlader Møllers navn er det ikke tydeligt
> hvem der har skrevet hvad!

Her svarer jeg mig selv.

> Men gør du som jeg har gjort her over er det tydeligt.

Her svarer jeg mig selv. Kan det være tydeligere?

Fra : Aksel

Dato : 26-06-04 08:55

HVORFOR SKAL I ABSOLUT FORPLUMRE EN ELLERS SAGLIG GRUPPE MED DISKUTIONER DER
ABSOLUT IKKE HAR NOGET MED SAGEN AT GØRE, KAN I IKKE DISKUTERE DET INDBYRDES
SÅ VI ANDRE KAN NØJES MED AT LÆSE SAGLIGE INDLÆG OG SLIPPE FOR JERES
INDBYRDES SKÆNDERIER.

hILSEN aKSEL

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-06-04 09:58

On Sat, 26 Jun 2004 09:55:01 +0200, "Aksel" <akselj@nypost.dk> wrote:

> [...]
>ABSOLUT IKKE HAR NOGET MED SAGEN AT GØRE, KAN I IKKE DISKUTERE DET INDBYRDES
>SÅ VI ANDRE KAN NØJES MED AT LÆSE SAGLIGE INDLÆG OG SLIPPE FOR JERES

Din Caps-Lock sidder fast.

Fly

Fra : Deaster

Dato : 26-06-04 16:44

Aksel wrote:

> [...]
> DISKUTERE DET INDBYRDES SÅ VI ANDRE KAN NØJES MED AT LÆSE SAGLIGE
> INDLÆG OG SLIPPE FOR JERES INDBYRDES SKÆNDERIER.

Der er noget galt med dit tastatur, gider du ikke, for vores skyld,
købe et nyt?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Ukendt

Dato : 26-06-04 20:51

> [...]
INDBYRDES
> SÅ VI ANDRE KAN NØJES MED AT LÆSE SAGLIGE INDLÆG OG SLIPPE FOR JERES

DET VAR JO DERFOR AT NEWS:DK.TEKNIK.BIL BLEV OPRETTET SÅ MÅSKE ER DU BEDRE
HJULPET DER HVIS DU IKKE BRYDER DIG OM DISSE DISKUSSIONER

--
Tom

Fra : Aksel

Dato : 24-06-04 20:12

> [...]
> solgt ca. 900.000 af dem i Europa. Jeg er selvfølgelig interesseret i at
> høre om der er erfaringer med stabilitet, slidstyrke og dækstøj.

Jeg har engang søgt på anmeldelser af Wanli dæk, kan ikke huske hvor jeg
fandt dem, sikkert Google.

http://www.tyres-online.co.uk/discus/messages/3/21.html?SaturdayJanuary1720040651pm

Det er dæk som jeg ikke ville bruge på noget der er mere krævende end en
trillebør.

Hilsen Aksel

Fra : FL

Dato : 26-06-04 23:18

Det er imponerende at et så simpelt spørgsmål kan udvikle sig til en så
infantil diskussion. Jeg har fået et enkelt seriøst svar i et indlæg, og har
besluttet ikke at købe Wanli-dæk.

mvh
FL

Fra : Aksel

Dato : 28-06-04 07:36

> Det er imponerende at et så simpelt spørgsmål kan udvikle sig til en så
> infantil diskussion. Jeg har fået et enkelt seriøst svar i et indlæg, og
> [...]

Det glæder mig at jeg ikke er den eneste der ikke gider de tåbelige
diskussioner der kan komme ud af seriøse spørgsmål.

Hilsen Aksel

Fra : Fido

Dato : 28-06-04 19:44

On Mon, 28 Jun 2004 08:35:40 +0200, "Aksel" <akselj@nypost.dk> wrote:

> [...]

Go' beslutning !

>Det glæder mig, at jeg ikke er den eneste, der ikke gider de tåbelige
>diskussioner, der kan komme ud af seriøse spørgsmål.

Så slet den nyhedsgruppe fra din liste og koncentrer dig
om dk.teknik.bil istedet!

Mvh...

Fra : phk

Dato : 26-06-04 23:04

> [...]
> solgt ca. 900.000 af dem i Europa. Jeg er selvfølgelig interesseret i at
> høre om der er erfaringer med stabilitet, slidstyrke og dækstøj.

Google, søg på wanli tires.

--
Per, Esbjerg