Hvilken bil på gule plader med midtersæde
Fra : cbdkp

Dato : 23-06-04 07:02

Hej

Den lille familie vil gerne have en 4x4 for at kunne trække hestetraileren
(2000Kg). Kunne være en Pickup alternativt. Selv kassebil er blevet nævnt.

Vi skal kunne være 3 i den så f.eks. et midtersæde ville være godt.

Vi har prøvet at finde ud af hvilke 4x4 man kan montere midtersæde i, men
spørger i stedet :

Har du samme krav, hvilken bil valgte du?

Har nogen erfaring med montering af midtersæde i nogle af de nævnte typer.?

På forhånd tak
Chris

Fra : sd

Dato : 23-06-04 08:18

Der findes et firma der laver de her ektra sæder i f.eks.. RAV 4 det koster
omkring 4000 kr.
Desværre for dig kan jeg absolut ikke huske hvad de hedder, men de findes.

SD

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 23-06-04 12:41

"sd" <webmaster@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Der findes et firma der laver de her ektra sæder i f.eks.. RAV 4 det
koster
> omkring 4000 kr.
> Desværre for dig kan jeg absolut ikke huske hvad de hedder, men de findes.

Hvis det er samme løsning som til en Citroen Picasso, så er sæderne ikke ret
støre og vist kun egnede til børn der ikke er ret gamle. Jeg fik at vide hos
en Citroen forhandler, at der kunne leveres et ekstra sæde, men det var ikke
ret meget bevendt, da der ikke rigtigt er plads til det...

--
MVH Thomas
http://www.jogt.com - live webcam

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 23-06-04 10:37

On Wed, 23 Jun 2004 08:02:07 +0200, "cbdkp" <cbdkp@yahoo.com> wrote:

> [...]
>(2000Kg). Kunne være en Pickup alternativt. Selv kassebil er blevet nævnt.
>
>Vi skal kunne være 3 i den så f.eks. et midtersæde ville være godt.

Der er midtersæde i de "kantede" modeller fra Land-Rover, både de
gamle fra før 1983 og dem der i dag hedder Defender. Man sidder dog
rimeligt tæt, men til ture på en times varighed er det ikke noget
problem. Hvis der skal være mere plads tror jeg ikke at du kommer uden
om en kassevogn.

--
Morten F. Søndergaard
Land Rover 90 TD '87

Fra : Elbarto

Dato : 23-06-04 10:43

> [...]
> spørger i stedet :
>
> Har du samme krav, hvilken bil valgte du?
>
> Har nogen erfaring med montering af midtersæde i nogle af de nævnte

Min kammerats far og søster er heste tossede
De havde førhen en Citroen jumper men den havde meget svært ved at klare at
køre med heste traileren
Efter at have prøvet en del biler købte han en Toyota HJ614x4 og den klare
jobbet 110%
Der er plads til 3 personer i den såen da

Elbarto Simpsoniac

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-04 15:20

> Vi skal kunne være 3 i den så f.eks. et midtersæde ville være godt.

Jeg havde en Toyota Sportsvan fra 2000 som firmabil på et tidspunkt. Der
var, af en eller anden grund, monteret et ekstra sæde i. Hvis man ville
kunne man godt sidde 3 voksne der, omend man sad ret tæt, kunne det godt gå
an.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Tomas Linnet

Dato : 23-06-04 22:11

<Rune Nicolajsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> var, af en eller anden grund, monteret et ekstra sæde i. Hvis man ville
> kunne man godt sidde 3 voksne der, omend man sad ret tæt, kunne det godt

hej

Jeg har en Sprinter 212D. Der er ret god plads til 3 personer i den. Den må
dog kun trække 1800kg på krogen.

Tomas Linnet