Godt diesel-værksted ?
Fra : Kim \(3230\)

Dato : 22-06-04 23:17

Hejsa.

Jeg har lige erhvervet mig en god "gammel" Golf II GTD fra 88' , og går med
tanker om at jeg måske vil have den en tur på værksted og have motoren
justeret (turbo, dyser osv). Det mærker som om at turboen kun har effekt
over ca. 3000rpm, men det er måske meget normalt ? Er der nogen af jer der
kan anbefale et godt værksted i Nordsjælland / storkøbenhavn hvor de har
forstand på at justere en turbodiesel motor optimalt (og gerne til en
nogenlunde fornuftig pris)

På forhånd tak,

Mvh. Kim (3230)

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 23-06-04 14:13

Kim (3230) faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

> [...]
> kan anbefale et godt værksted i Nordsjælland / storkøbenhavn hvor de har
> forstand på at justere en turbodiesel motor optimalt (og gerne til en

Jeg har gode erfaringer med Ruders Diesel i Herlev (det var vist endda en
herinde der anbefalede dem i sin tid), som jeg har oplevet som værende både
kompetente og prismæssigt fornuftige.
Tlf. 44 84 64 22 (jeg kan ikke lige huske den præcise adresse men den kan
sikkert findes på www.krak.dk).

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet