Typegodkendelser - søgemulighed eller "kat~
Fra : Morten \(8520\)

Dato : 22-06-04 22:04

Hej.

Roder lidt med at hente biler i Tyskland og vil gerne lige spørge ude i den
store verden, om der er noget der ved, hvor man kan - ud over importøren -
få oplyst typegodkendelsesnummeret til en bestemt biltype - DAF har noget,
men der skal man jo kende nummeret - og det er den anden vej jeg gerne vil -
så jeg slipper for at skulle vejes

På forhånd tak for eventuelle svar og ideer.

Morten.

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-04 22:24

"Morten (8520)" <ml@remove_until_the_dot_no_spam_at_all.lystrupit.dk> skrev
i en meddelelse news:x81Cc.1085$Lh7.258@news.get2net.dk...
> [...]
noget,
> men der skal man jo kende nummeret - og det er den anden vej jeg gerne

Glem det, det er ikke besværet værd. En vejning koster 150,- (og så har du
selv en smule indflydelse på resultatet). )

M.v.h.