Min første bil! :-D
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-06-04 14:45

Må jeg høre jeres mening?

// Troels
(der godt ved den måske mest ses med alternativt farvede bag rattet - men
pyt.)

Fra : Olesen

Dato : 22-06-04 14:50

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev i en meddelelse
> Må jeg høre jeres mening?
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13884

Hvis du HAR købt, så siger jeg tillykke.

Hvis du ikke HAR købt, så synes jeg,
der må være andre tilbud i klassen.

Den minder mig om noget, som alt for
mange gange har været 'med i krigen'
hvis du forstår *S*.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 22-06-04 14:57

> Hvis du HAR købt, så siger jeg tillykke.

Jeg HAR købt, hvis du læser teksten, vil du se at jeg er i fuld gang med at
arbejde på den

> Hvis du ikke HAR købt, så synes jeg,
> der må være andre tilbud i klassen.

Tjah? I klassen til 5.500 kr. er det ikke så galt

> Den minder mig om noget, som alt for
> mange gange har været 'med i krigen'
> hvis du forstår *S*.

Læs ovenstående ang. pris

// Troels

Fra : Olesen

Dato : 22-06-04 15:06

> Jeg HAR købt, hvis du læser teksten, vil du se at jeg er i fuld gang med
at
> arbejde på den

Okay...så kun flygtigt billederne, så TILLYKKE *S*..

> Tjah? I klassen til 5.500 kr. er det ikke så galt

Damn...så stort TILLYKKE..)
Det var jo billigt....

> Læs ovenstående ang. pris

Har jeg lige gjort og siger
undskyld. Til dên pris
er det en flot vogn *S*...

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-06-04 15:32

> Har jeg lige gjort og siger
> undskyld. Til dên pris
> er det en flot vogn *S*...

Nu har Troels jo også et job der giver adgang til de godt tilbud...

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Olesen

Dato : 22-06-04 15:36

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har Troels jo også et job der giver adgang til de godt tilbud...

Tilrettelægger på "skrotdyngen" på Discovery ? hehe..ej, undskyld
Troels...hvad lauer' man ?

Fra : Brian Sørup

Dato : 22-06-04 15:49

> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Tilrettelægger på "skrotdyngen" på Discovery ? hehe..ej, undskyld

Du er faktisk ret_tæt_på...
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 23-06-04 08:04

> Du er faktisk ret_tæt_på...

Hvis "Informations- og Kommunikations-teknologi" (IKT-afd.) på Aalborg
Tekniske Skole er en skrotdynge, såeh Blev sagt op på Auto-genbruget
i Januar under påskud af "Du bruger for meget nyt pap til at pakke med".
- og så skulle jeg jo så være for dyr i drift.

Hvad vil de helst? Have omdømme som dem der sender i gamle brugte
papkasser, der er tværet ind i alskens lort, og grundet gammelt blødt
pap får sendt smadrede forlygter, hvis i forstår - og prøv I lige at få
noget pakketape til at gribe i en gammel gearkasse-kasse der er grattet
godt ind i motor-/gearolie...

// Troels

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-06-04 10:40

> [...]
med".
> - og så skulle jeg jo så være for dyr i drift.

Lyder som en dårlig undskyldning.......
Dog er det glædeligt du har fundet noget andet.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 23-06-04 10:59

> Lyder som en dårlig undskyldning.......
> Dog er det glædeligt du har fundet noget andet.

Ja Det er jo også fuldtids, det var det andet ikke.

Og ja - min holdning er også at deres økonomi var ved at have det slemt
generelt. Auto-ophugger-branchen er generelt for nedadgående.

// Troels

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-06-04 11:12

> Ja Det er jo også fuldtids, det var det andet ikke.
>
> Og ja - min holdning er også at deres økonomi var ved at have det
slemt
> generelt. Auto-ophugger-branchen er generelt for nedadgående.

Det er muligt, men det skal jo heller ikke gå for godt - så skal der jo
betales skat.......
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 27-06-04 17:25

Brian Sørup faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Det er muligt, men det skal jo heller ikke gå for godt - så skal der jo
> betales skat.......

Nu har jeg kun handlet hos Autoophuggeren i Sindal i Vendsyssel og det har
generelt været god service der med styr på tingene og flinke folk.
Nu er det jo så også i Nordjylland og som alle ved betaler vi nordjyder jo
hverken moms eller skat, så det må være derfor de kan opretholde den gode
service ;D

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Niels Skaaning

Dato : 27-06-04 18:06

"Henrik Bøgh" <henrik@lagengymnastik.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hverken moms eller skat, så det må være derfor de kan opretholde den gode

Det er ikke alle huggere, der er lige servicemindede. F.eks. har Børges
Autoophug i Skanderborg en et rimeligt pænt kontor med en skranke og det
hele og styr på tingene, mens Hørning Autoophug bare har et møgbeskidt,
lugtende og meget røgfyldt tomandskontor med to skriveborde, hvor man kan
står og vente (hvis man ikke dør af sin astma først :).

NS

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 27-06-04 17:20

"Troels [around 9000]" <trol@FJERN.aats.dk> skrev

> Og ja - min holdning er også at deres økonomi var ved at have det slemt
> generelt. Auto-ophugger-branchen er generelt for nedadgående.

De gange jeg har haft fat i de lokale huggere (Nrsby og Vestbjerg) har jeg
så sandelig også fået en betjening der gør jeg ikke begræder deres
endeligt..

/Steen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-06-04 15:09

Troels [around 9000] wrote:

> [...]
>
> // Troels
> (der godt ved den måske mest ses med alternativt farvede bag rattet - men

Ja, sidst jeg så sådan en, var i mit bakspejl på Roskildevej i KBH. Bag
rattet sad nogle alternativt farvede. Faktisk var de helt hvide i
hovedet, men de sad selvfølgelig også og babbede på en ordentlig joint,
før de kastede sig ud i eftermiddagstrafikken.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 22-06-04 19:47

"Troels [around 9000]" <trol@FJERNaats.dk> skrev :

>Må jeg høre jeres mening?