Hydraulisk regulering af højde
Fra : Brizz

Dato : 22-06-04 07:59

Læste lige det sidst nye nummer af Bil Magasinet hvor der er en artikel fra
DHB. Vinderen i styling blev en 206... Det jeg lurede lidt på var at den
havde monteret hydraulisk niveau regulering på. det som jeg mener også
kaldes Hi-jacks. Men er de ikke ulovlige i DK?

Mvh Brian
--
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-06-04 14:06

>Men er de ikke ulovlige i DK?

Jo, så vodt jeg ved, kan man ikke få sin bil synet med sådan en undervogn
monteret. Det er også derfor, der har været diskussion om, hvorvidt han
skulle have lov at deltage med den bil, da et af kravene i DFB er at bilen
står med plader.... Det mener jeg i hvert fald at have hørt noget om et
sted, men er ikke sikker.

--
Hilsen Morten Christensen

Husk at fjerne noget i min adresse, hvis du vil svare direkte...

Fra : Brizz

Dato : 22-06-04 14:18

> [...]
> står med plader.... Det mener jeg i hvert fald at have hørt noget om et

Det burde da også være sådan for ellers var der jo ingen grænser for hvad
man kunne stille op med.
Men det er ellers en lækker ting med sådan en undervogn. 10 på lir skalaen
ihvertfald

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Morten Christensen

Dato : 22-06-04 14:34

> Det burde da også være sådan for ellers var der jo ingen grænser for hvad
> man kunne stille op med.

Det synes jeg også... Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt nogle af de andre
deltagere kunne køre gennem synshallen uden anmærkninger

> Men det er ellers en lækker ting med sådan en undervogn. 10 på lir skalaen
> ihvertfald

100%! Især fordi det er noget nyt, som alle andre ikke kører rundt med (af
gode grunde =)

Fra : Brizz

Dato : 22-06-04 16:15

> 100%! Især fordi det er noget nyt, som alle andre ikke kører rundt med (af
> gode grunde =)

Ja i DK ihvertfald. Over there har man jo haft det i mange år. Lovligt eller
ej ved jeg ikke.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-06-04 22:41

Morten Christensen wrote:
[KLIP]

> 100%! Især fordi det er noget nyt, som alle andre ikke kører rundt med (af
> gode grunde =)

Nårh, det ved jeg nu ikke. Der er da hydraulisk niveaujustering på min
nye Citroën Xantia :)

Mvh.

Fra : Brizz

Dato : 23-06-04 09:08

> Nårh, det ved jeg nu ikke. Der er da hydraulisk niveaujustering på min
> nye Citroën Xantia :)

Ja men tror umiddelbart ikke det er det samme der er monteret på den pøsjø

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk