Overførelse af mail og adresser i outlook
Fra : Kim von Thun

Dato : 13-08-04 14:16

Hej NG.
Hvordan finder jeg mail og adresser i en outlook (den store) fra et
styresystem (XP) på et andet drev - og overfører det til en ny installation
af samme styresystem? Jeg kan ikke længere aktivere den gamle XP på det
andet drev, hvor ligger mapperne?
Mvh. Kim.

Fra : Søren Blom

Dato : 13-08-04 22:00

"Kim von Thun" <k.vonthun@mail.tele.dk> skrev
> [...]
installation
> af samme styresystem? Jeg kan ikke længere aktivere den gamle XP på det

kik efter *.PST filerne, der lægge alle oplysningerne i, søg på filerne, kan
ikke huske hvor de lægge, der er muligvis to der hedder noget med PST og du
skal give begge filer samme placering på den nye installation.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk