Skærme
Fijala 3554
Insekt i min LCD monitor...
Fra : Klaus G.

Dato : 13-08-04 15:43

Hej.

Ja, der har sneget sig et lille sort insekt ind i min LCD skærm. Den kravler
mellem overfladen, og selve pixelene. Hvad nu hvis den bestemmer sig for at
dø midt på skærmen, så svare det jo til at have en død pixel. Er der tale om
en fejl i min monitor når dette kan lade sig gøre?

Der er postet billeder i dk.binaer hvis det ellers virker...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : John J

Dato : 13-08-04 23:52

On Fri, 13 Aug 2004 16:42:56 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>en fejl i min monitor når dette kan lade sig gøre?
>
>Der er postet billeder i dk.binaer hvis det ellers virker...

Jeg tror du er blandt mange, jeg har haft 2 der kravler rundt, plus en
der er døde midt på skærmen, den ligner en bindestreg... "*#%=!?'*!!"
.. Min kone har haft tre i hendes skærm, men de har forsvundet igen.
Skærmene er af mærkene Mitac og Orion.

John J.

Fra : Klaus G.

Dato : 14-08-04 15:53

Hej.

Takker for jeres svar. Men der er noget som undre mig. Jeg har aldrig hørt
om dette problem før, og havde jeg vist til det, så havde jeg aldrig købt
min Acer AL922 LCD skærm(19") for en mindre formue den gang den kom frem.

Jeg vil skrive en klage til forretning, og høre hvad de har at sige til
denne sag...

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-04 08:20

> Jeg vil skrive en klage til forretning, og høre hvad de har at sige til
> denne sag...

Lad os høre hvad det ender med....
Har selv min egen sag kørende pt.
http://www.hol.dk/traad.asp?fID=25&tID=202247
--
Med venlig løvehilsen
Søren 'HDI' Wind - www.BirbaSkiver.dk

Fra : Leony

Dato : 20-08-04 23:40

> [...]
> bestemmer sig for at dø midt på skærmen, så svare det jo til at have
> en død pixel. Er der tale om en fejl i min monitor når dette kan lade

Jeg havde en edderkop i min skærm for noget tid siden.
Jeg ringede til forhandler som grinede højlydt, det havde han sgu aldrig
været ude for før. Vi snakkede lidt frem og tilbage og blev enige om at
det nemmeste ville være at jeg kontaktede Philips direkte (der er 3 års
on-site garanti på skærmen).

Damen jeg fik fat i, havde nøjagtig samme reaktion som forhandler (ingen
af dem på en ond måde), men hun var ikke længe om at finde ud af at det
var en bytter.

Du kan læse tråden her:
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=xbBkb.10541%24jf4.546053%40news000.worldonline.dk&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3Dedderkop%2520leony%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26sa%3DN%26tab%3Dwg

Du kan se en lille video af mit kæledyr her:
http://hjem.get2net.dk/legeplads/mvi_1873.avi

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/