Andet multimedie
bentjuul 3670
Lag i PDF Acrobat 6.0 Professional
Fra : Søren

Dato : 11-08-04 22:43

Hej

Hvis man har en PDF som indeholder lag, er det så ikke muligt at slette et
lag inde i Acrobat 6.0 Prof.

Søren

---

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 17-08-04 14:20

Søren skrev:

> Hvis man har en PDF som indeholder lag, er det så ikke muligt
> at slette et lag inde i Acrobat 6.0 Prof.

Du kan mig bekendt ikke slette det, men du kan så meget andet.
Du kan jo evt. vælge at slukke for det, hvis det ikke skal kunne
ses og ved at højreklikke på det og vælge Properties, kan du
bestemme om det skal printes, om det skal være tændt som standard
osv. Du kan også vælge at "merge" et lag ind i et andet lag, eller
du kan vælge at sammenkopiere (flatten) alle lag til et enkelt lag.

--
Hilsen
Madsen