Andet multimedie
Reetablering af slettede Photoshopfiler
Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 02-08-04 16:56

Måske er dette OT, men jeg tager chancen, da det drejer sig om grafikfiler,
jeg ved en fejltagelse er kommet til at slette uden først at tage back-up!!
Nogen her der kan anbefale et program, der kan redde filerne, der dels er
photoshop og illustrator filer ??
Har fundet programmer der kan genetablere andre formatter, men ikke nævnte
filer.

Poul E. Kristensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 03-08-04 00:03

Poul E. Kristensen wrote:
> [...]
> kan redde filerne, der dels er photoshop og illustrator filer ??
> Har fundet programmer der kan genetablere andre formatter, men ikke

Norton Utilities fra Symantec?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Poul E. Kristensen

Dato : 04-08-04 18:03

> Norton Utilities fra Symantec?

Så vidt jeg kan se på deres website, findes den kun til Maq, og ikke XP.

mvh
Poul E. Kristensen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-08-04 12:11

"Poul E. Kristensen" <poulemilfjern@fjernkristensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:411116c3$0$312$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Erik Ginnerskov" <erik@donotspammmeplease.invalid> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg kan se på deres website, findes den kun til Maq, og ikke XP.
>
> mvh
> Poul E. Kristensen

Hej Poul.

Det findes også til pc, men du skal have install. inden det går galt,
bagefter er det for sent.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk