Andet multimedie
bentjuul 3670
indkøb af scanner
Fra : Vibeke

Dato : 28-07-04 18:17

Håber det her er den rigtige gruppe til mit spørgsmål. Hvilken scanner vil I
anbefale at købe. Den skal bl.a.kunne indscanne fotonegativer.
Jeg har set på Canon 5000 F hos Fona hvor prisen er 1299.00 kr.
Kan den anbefales eller har en eller anden et bedre bud - også i forhold til
prisen.
På forhånd tak.
Venlig hilsen Vibeke

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 28-07-04 19:07

On Wed, 28 Jul 2004 19:16:34 +0200, "Vibeke" <vibekevibe@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>Jeg har set på Canon 5000 F hos Fona hvor prisen er 1299.00 kr.
>Kan den anbefales eller har en eller anden et bedre bud - også i forhold til

Her er en test af den - og ni andre.
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,109992,00.asp
Der kan du også læse mere om, hvad man bør være opmærksom på før
scannerkøb.
Men vær opmærksom på, at det først og fremmest er en scanner til
positiver. Negativer klares bedst (og hurtigst) i en decideret
negativscanner.

Hvis du ikke har noget imod at købe på nettet kan scanneren fås for
999 kr. + fragt (cirka 80 kr.) Tjek www.edbpriser.dk

KS

Fra : Vibeke

Dato : 28-07-04 22:24

> [...]
> negativscanner.
>
> Hvis du ikke har noget imod at købe på nettet kan scanneren fås for

Tak for hjælpen - det er dejligt med noget at sammenligne med - og indkøb på
nettet kunne godt være aktuelt.
Venlig hilsen Vibeke

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 16:51

"Vibeke" <vibekevibe@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har set på Canon 5000 F hos Fona hvor prisen er 1299.00 kr.
> Kan den anbefales eller har en eller anden et bedre bud - også i

Fåes til 999,- hos Computercity

Carsten Sørensen

http://www.forshus.dk

Fra : Vibeke