Andet multimedie
bentjuul 3670
Morphing program
Fra : Martin Sand.

Dato : 28-07-04 09:30

Hejsa

Jeg søger et gratis morphing program til at "smelte" et par billeder sammen.
Nogle bud?
Programmer med prøveperiode kan også bruges

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 28-07-04 10:13

On Wed, 28 Jul 2004 10:30:16 +0200, Martin Sand. wrote:

> Jeg søger et gratis morphing program til at "smelte" et par billeder sammen.

SmartMorph fra MeeSoft.
http://meesoft.logicnet.dk/

--
Mvh. Lars

Fra : Pophaar

Dato : 28-07-04 12:21

Hvorfor skal det være gratis?

Fra : Martin Sand.

Dato : 31-07-04 01:15

"Pophaar" <luchter@liam.dz> skrev i en meddelelse
> Hvorfor skal det være gratis?

Hvorfor spørger du om det??
Jeg vil ikke betale for et program jeg kun skal bruge én gang.

MVH Martin