Andet multimedie
bentjuul 3670
Kæmpe pagemaker fil - hvordan gøres den mi~
Fra : Jesper Frehr

Dato : 23-07-04 23:04

Har seiddet og fedtet lidt, men min pagemakerfil er nu blevet 16 mb stor.
Hvordan får man den lille igen

Jesper

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 23-07-04 23:30

On Sat, 24 Jul 2004 00:04:27 +0200, Jesper Frehr wrote:

> Har seiddet og fedtet lidt, men min pagemakerfil er nu blevet 16 mb stor.
> Hvordan får man den lille igen
>
> Jesper

Jeg lavede et klubblad for et par år siden i pagemaker. Svjh gemmer
pagemaker de tidligere gemte ændringer sammen med filen når man blot
vælger gemme den. Hvis du gemmer det som en ny fil bliver de gamle
ændringer ikke gemt med svjh.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 23-07-04 23:46

Hej Jesper

En gylden regel der altid virker er: Brug "Gem Som" med jævne mellemrum. Det
vil rydde op i filen og gemme den til det mindst mulige. Dette virker uanset
om det er Corel Draw, Corel Ventura, PDF filer eller Pagemaker filer.

Mvh
Anders