Andet multimedie
bentjuul 3670
Dygtig illlustrator søges
Fra : Frederik Sunne

Dato : 19-07-04 19:44

Hej gruppe,

Jeg håber man må opslå et jobopslag her, ellers
på forhånd undskyld ;)

Vi er et relativ nystartet reklamebureau i vækst beliggende
i København.
Derfor søger vi en erfaren og dygtig illustrator til
noget freelance arbejde. Til at starte med har vi en
stor opgave liggende, hvor tegninger lavet i hånden, som
vores mand laver, skal konverteres til Illustrator hvorefter
der skal laves farve- og skyggelægges.
Der vil på sigt helt sikkert komme flere opgaver.
Vi forventer at du er bosiddende i Storkøbenhavn.

Ansøgerer kan sende en mail til min hotmail adresse:
frederik_sunne@hotmail.com

Venlig hilsen,

Frederik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-07-04 20:00

Frederik Sunne skrev:

>Jeg håber man må opslå et jobopslag her, ellers
>på forhånd undskyld ;)

Nej, det er uønsket i debatgrupperne, brug venligst
news:dk.opslag.stillinger til det.

Du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og se de forskellige grupper og deres brug på
http://usenet.dk/grupper.pl
--
Knud

Fra : Frederik Sunne

Dato : 20-07-04 02:38

> Nej, det er uønsket i debatgrupperne, brug venligst
> news:dk.opslag.stillinger til det.

Hermed gjort ;)

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 19-07-04 20:39

"Frederik Sunne" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> Vi er et relativ nystartet reklamebureau i vækst beliggende
> i København.
> Ansøgerer kan sende en mail til min hotmail adresse:
> frederik_sunne@hotmail.com

Et reklamebureau med en hotmail adresse... hmm... det lyder da ikke helt som
det skal - gør det..?

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : RoJo

Dato : 19-07-04 22:07

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> skrev i en meddelelse
> "Frederik Sunne" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
>
> Et reklamebureau med en hotmail adresse... hmm... det lyder da ikke helt
som
> det skal - gør det..?

Joo, hvis man nu vil undgå spam på firmamailen

Mvh RoJo

Fra : Frederik Sunne

Dato : 19-07-04 23:07

Bingo ;)