Andet multimedie
bentjuul 3670
xara x
Fra : S. larsen

Dato : 19-07-04 11:57

Hej Gruppe.

Håber dette er den rigtige gruppe jeg spørger i, ellers korriger.

Er der nogen der ved om der her i landet findes en butik der sælger Xara X.
Kigger man på xara´s hjemmeside findes der en dansk reseller, men det er
vist en and, for linket fører ikke rigtigt til noget.

Mvh.

Søren Larsen

Fra : emj

Dato : 19-07-04 14:45

On Mon, 19 Jul 2004 12:56:54 +0200, "S. larsen" <info@stass.dk> wrote:

>Kigger man på xara´s hjemmeside findes der en dansk reseller, men det er
>vist en and, for linket fører ikke rigtigt til noget.

http://www.draware.dk/
Hilsen emj

Fra : S. larsen

Dato : 22-07-04 17:58

"emj" <emjnospam@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.draware.dk/
> Hilsen emj

Tak for svaret, desværre er der ikke meget på deres hjemmeside, og
henvendelser besvares ikke.

S. Larsen