Forsikring
Fra : henrik jensen

Dato : 11-08-04 18:02

Hej NG

Vi har lige købt en nyere bil, og i den forbindelse fået lagt banklån og
forsikringer om! Vi fik et tilbud på skrift på sammenlagt ca. 10500 for alle
forsikringerne, indbo, 2 fritidsulykke, og kasko på bilen.
Vi har nu fået en regning på bilforsikringen på knap 17000, alene for bilen!
Kan man ikke kræve at få det til den lovede pris, hvis nu at det er
selskabet der har lavet en fejl? De ville jo være lidt surt at skulle til at
af med bilen igen, med alt det vi lige har været igennem!

MVH

Henrik Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-08-04 18:56

henrik jensen telepaterede følgende til sin PC:

> [...]
> Vi har nu fået en regning på bilforsikringen på knap 17000, alene for
> bilen! Kan man ikke kræve at få det til den lovede pris, hvis nu at

Har I tilbuddet skrifteligt? Ikke fordi at et mundtligt ikke er bindende,
men det er sværrere at bevise...
De skal tegne den til den tidbudte pris. De kan dog vælge at opsige den
efter 1. år..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : MAndersen

Dato : 11-08-04 19:15

"henrik jensen" <henrik_jensen@mail.dkkk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> af med bilen igen, med alt det vi lige har været igennem!

Der kan også være tale forkerte oplysninger fra enten din side, eller
bankmandens side. Ancinitet, motorstr. osv.

Men det kan jo også være, at forsikringsselskabet (vel Topdanmark) har lavet
en fejl

MAndersen

Fra : Rasmus

Dato : 11-08-04 20:59

"MAndersen" <ups@post.uk> wrote in message

> [...]
> bankmandens side. Ancinitet, motorstr. osv.
>
> Men det kan jo også være, at forsikringsselskabet (vel Topdanmark) har

hehe, jeg kom netop i tanke om det samme selskab da jeg læste indlægget.

Da Henrik har et skriftligt tilbud (det skriver han ihvertfald), og hvis
ellers hans oplysninger til selskabet er korrekte vil jeg mene tilbuddet
ikke kan fraviges.

mvh
Rasmus