mobilchikane
Fra : tr

Dato : 10-08-04 15:14

Hej
Jeg har en ven som næsten hver aften ognat bliver overfuset med grimme
sms'er, vedkommende som bor i et andet amt er for år tilbage dømt for vold
overfor min ven.
Hun har været hos politiet, men de kan ikke gøre noget da han bor i et andet
amt, jo hvis han kommer og slår hende ned. Hun har hemmeligt mobilnr. men
det er rimeligt nemt at opsnuse det.
Hvad kan hun gøre, det bedste ville vel være et tilhold?

Mhv tr

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 19:16

> [...]
> det er rimeligt nemt at opsnuse det.
> Hvad kan hun gøre, det bedste ville vel være et tilhold?

OT:
Hvordan kan det være let at finde hendes nummer, hvis det er hemmeligt? Det
burde jo kun være muligt, hvis de har nogle fælles venner, som giver
nummeret videre.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Gevaldi

Dato : 10-08-04 19:30

tr skriblede:
> [...]
> at opsnuse det.
> Hvad kan hun gøre, det bedste ville vel være et tilhold?

Så er det godt at amterne snart
bliver nedlagt.

--
/Gevaldi

Fra : ibber

Dato : 13-08-04 18:20

Tror du ikke snart Gevaldi skulle få fat
i en sutteklud.
..

EOD og *PLONK*