Java-eksamen
Fra : Henry Vest

Dato : 08-05-01 18:45

Er der nogen der for nylig har været til Java-eksamen (Sun Certified
Java Programmer) og som kan svare på følgende spørgsmål: til de
spørgsmål hvor der er er flere svarmuligheder, får man der at vide hvor
mange rigtige der er?

På forhånd tak for svar!

Henry

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-05-01 18:50

"Henry Vest" <henry_vest@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Java Programmer) og som kan svare på følgende spørgsmål: til de
> spørgsmål hvor der er er flere svarmuligheder, får man der at vide hvor

Nu har jeg ikke selv prøvet den officelle eksamen (endnu)

Men i følge det test sites der er på nettet, får du ikke at vide hvor mange
rigtige svar der er,.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 http://www.disky-design.dk/fishj

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 08-05-01 20:37

Henry Vest wrote:

> [...]
> Java Programmer) og som kan svare på følgende spørgsmål: til de
> spørgsmål hvor der er er flere svarmuligheder, får man der at vide hvor

I følge min bog (hvor en af med forfatterne arbejder for sun) så ja

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-05-01 21:08

"Henrik Lynggaard" <lynggaard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> I følge min bog (hvor en af med forfatterne arbejder for sun) så ja

Hvad er det for en bog ?

I den jeg har om den eksamen, står der intet om rigtige antal svar per
opgave.

Fra : Henry Vest

Dato : 09-05-01 07:33

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev:

>Hvad er det for en bog ?
>
>I den jeg har om den eksamen, står der intet om rigtige antal svar
>per opgave.

Sagen er den at Sun med jævne mellemrum ændrer på eksamensformen. Jeg
var selv oppe i september 2000. Her galdt: 120 minutter, 59 spørgsmål,
71% rigtige for at bestå og ingen oplysning om antal rigtige per
opgave. Senere blev det ændret til 90 minutter, 59 spørgsmål og 61%.
Nu er det igen 120 minutter, men stadig 61%. Jeg ved at man på et
tidspunkt også fik oplyst antallet af rigtige svar, men man ved jo
aldrig om de har ændret det igen!

Henry

Fra : Henrik Lynggaard

Dato : 09-05-01 20:56

Soren 'Disky' Reinke wrote:

> "Henrik Lynggaard" <lynggaard@netscape.net> skrev i en meddelelse

> Hvad er det for en bog ?
>
> I den jeg har om den eksamen, står der intet om rigtige antal svar per
> opgave.

Complete Java 2 Certification Study Guide (dækker både programmer og
developer)

http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0782128254/o/qid=989438004/sr=8-1/202-9065921-8610243

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-05-01 22:56

> Complete Java 2 Certification Study Guide (dækker både programmer og
> developer)

Jeg takker.

Fra : Lars Hansen

Dato : 12-05-01 06:52

Hvis min hukommelse er korrekt, så får du at vide
hvor mange der skal svares

/Lars