thesailerman@hotmail.com (Jonas) wrote in message news:<3a4d7e42.0407190330.2e7d77aa@posting.google.com>...
> Hej gruppe,
>
> Efter at have været kunde(som privatperson) hos
www.bluewebhouse.dk i
> ca 6 måneder, har jeg nu i 2 måneder kæmpet for at få mit forhold hos
> dem afsluttet.
>
> Produktet jeg har haft hos dem er såkaldt colocation serverhosting.
> Dvs. jeg leverer en server til dem, som de så leverer strøm og
> internet til.
>
> Da jeg indgik aftalen med dem blev jeg lovet en masse ting, og de var
> hurtige til at svare på mails med spørgsmål. Jeg er blevet lovet at
> jeg online kunne følge med i hvor meget internet-trafik, min server
> genererede. Samt at jeg hver måned kunne betale mine regninger online.
> Intet af dette er opfyldt. Jeg har faktisk slet ikke modtaget nogen
> regninger endnu. Der er i øvrigt andre ting som de har lovet der ikke
> er opfyldt, men det vil jeg ikke komme ind på nu.
>
> Sagen er den at jeg engang omkring ca 10. Maj, sendte en mail til dem
> og opsagde pr slutningen af Maj. Jeg nåede at sende 2 rykkere for svar
> på min opsigelse, inden de d. 1. Juni svarer at min opsigelse allerede
> skulle være bekræftet, men at de da lige ville bekræfte den igen. Fint
> nok tænkte jeg, selvom jeg aldrig havde modtaget første bekræftigelse.
> Han svarer også at han lige vil finde det skyldige beløb så vi kan få
> det klaret, og jeg kan få min server tilbage.
>
> Der sker så ingenting. 14. Juni sender jeg igen en rykker for at høre
> hvor min regning bliver af. Ingen held. Jeg rykke igen d. 23. Juni.
> Denne gang får jeg svar med det samme at en regning er ved at blive
> gjort klar(Hvor lang tid kan det tage!) og at min server vil blive
> afhentet dagen efter.
>
> Jeg venter igen, men 1 uge efter (30. Juni) Kan jeg se at min server
> stadig kører. De har altså ikke afhentet den som lovet! Og jeg har
> stadig ikke set skyggen af en regning. Jeg rykker igen 30. Juni, 5.
> Juli samt 15. Juli, men ingen respons.
>
> Jeg har selvfølgelig jævnligt forsøgt at ringe til det supportnummer
> de har opgivet, men man får bare en teefonsvarer.
>
> Kort sagt:
>
> - Jeg skylder dem nogen penge for den ydelse jeg har modtaget.
> - Jeg har ikke modtaget en regning.
> - De har min server, som jeg gerne vil have tilbage(den slags taber jo
> lynhurtigt værdi)
> - Jeg føler de ignorerer mine henvendelser.
>
>
> Det er måske blevet lidt rodet det her, men stil endelig spørgsmål
> hvis der er noget I ikke forstår. Jeg håber I har nogen forslag til
> hvad jeg kan gøre. Det hjælper jo åbenbart ikke noget at forsøge at
> kontakte dem, men jeg ved ikke hvad jeg ellers skal/kan gøre.
>
> Vh
> Jonas
Jeg ved ikke om det har hjulpet at skrive herinde, men nu har jeg da
langt om længe modtaget en regning som jeg straks har betalt. De
lovede at sende min server samme dag de modtog betaling, så nu er det
spændende at se om de holder ord...
Vh
Jonas