Periode mellem fremleje
Fra : Martin Sorensen

Dato : 10-07-04 14:28

Min kone og jeg skal muligvis til udlandet i nogle år, og sandsynligvis
mere end 2.

Vi bor i en andelslejlighed som vi gerne ville kunne vende tilbage til
hvis det blev aktuelt. Er der nogle regler for hvor lang tid der skal være
mellem fremlejeperioder? Vi tænkte at vi måske kunne fremleje i 2 år, en
af os ville så flytte tilbage i en periode (1-2 mdr?) og derefter fremleje
igen.

Er det muligt? Andre komplikationer mht skat?

mvh

Martin Sørensen

Fra : Hugo Østergaard-Ande~

Dato : 10-07-04 14:50

Martin Sorensen skrev sålydende:

> [...]
> være mellem fremlejeperioder? Vi tænkte at vi måske kunne fremleje i
> 2 år, en af os ville så flytte tilbage i en periode (1-2 mdr?) og

Hvad siger vedtægterne om fremleje? Som udgangspunkt er det ikke
lovgivning, men vedtægterne, der bestemmer adgangen til fremleje.

For selve fremlejemålet gælder den almindelige lejelovgivning.

Der er mange oplysninger for jer at hente på:

http://www.andelsbolig-debat.dk/forum/viewforum.php?f=30

høa

Fra : Martin Sorensen

Dato : 10-07-04 16:53

In article <40eff412$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
=?iso-8859-1?Q?Hugo_=D8stergaard-Andersen?= <huosan@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> For selve fremlejemålet gælder den almindelige lejelovgivning.
>
> Der er mange oplysninger for jer at hente på:

Jeg mener ikke at have set noget i den retning. Det er tilladt at fremleje
i op til 2 år, derudover står der vistnok intet. Men jeg skal da se efter.

/Martin