Leje værelse ud 2V i andelslejlighed
Fra : Thomas K

Dato : 02-07-04 11:04

Hejsa

Jeg bor i en 1V andelslejlighed, og har i en periode på 5 måneder været på
højskole, hvor jeg ville leje min lejlighed ud, men kunne ikke få lov til
det af bestyrelsen i ejendommen, da de mente at det var for kort tid og at
man kunne frygte en lejer med dårlig opførsel.

Nu er min tanke at rykke op i en 2V, og så leje 1 værelse ud for at
bibeholde lidt "højskole stemning". Vil bestyrelsen i så fald også kunne gå
ind og blande sig, når jeg samtidig også selv bor der? I princippet kunne
det jo lige så godt være en overnattende kammerat (som overnatter meget).

Håber at i kloge mennesker har et positivt svar til mig

Mvh Thomas

Fra : Thorbjørn

Dato : 02-07-04 12:56

Thomas K <yeah@right.æø> skrev:

> Vil bestyrelsen i så fald også kunne gå
> ind og blande sig, når jeg samtidig også selv bor der?

Hvad siger jeres vedtægter?

-thorbjørn

Fra : Gerner

Dato : 02-07-04 13:55

On Fri, 2 Jul 2004 12:04:29 +0200, "Thomas K" <yeah@right.æø> wrote in
dk.videnskab.jura:

>Håber at i kloge mennesker har et positivt svar til mig

Hvis du skriver hvad der står i vedtægterne, så måske.
Det er måske ikke altid en afgørelse fra bestyrelsen har hold i vedtægterne.

--
Gerner
1429WU/6753hrs