Det nye V-Power benzin !?
Fra : Morten Juel

Dato : 08-05-01 11:53

Hejsa NG

Har i hørt om den benzin der kommer hos shell, den kommer vist på torsdag
)
se dokumentation på:
http://www1.shell.com/dk-da/application/0,4494,43589,00.html
Det var i TV-Avisen igår og var meget overbevisende, jeg skal da prøve det
på secaen )
Om ikke andet så hver 3 tankning !
Men gad vide om det har nogen effekt på en 2takter også !

Mvh
Morten

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-05-01 14:24

> [...]
> på secaen )
> Om ikke andet så hver 3 tankning !
> Men gad vide om det har nogen effekt på en 2takter også !

Er der nogen der har fuundet en evt. pris pr liter på dette produkt??

Kim

Fra : Morten Juel

Dato : 08-05-01 14:29

> Er der nogen der har fuundet en evt. pris pr liter på dette produkt??

Det ville kome til at koste 23øre mere end alm. 95oct. !

Mvh Morten

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-05-01 14:20

Så må vi håbe det går bedre en sidste gang de lavede en revolutionerende
benzin (Formel 1 - benzin, tror jeg den hed), det blev der vist en del
retssager ud af. Husker ikke helt problemet.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 08-05-01 21:34

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk
> [...]
> benzin (Formel 1 - benzin, tror jeg den hed), det blev der vist en del
> retssager ud af. Husker ikke helt problemet.
****************************
Jeg mener den hed Formula 1. Var det ikke noget med at den helt fjernede
belægningerne på de biler der dengang brugte bly i benzinen - og dermed
ophævede blyets effekt ?
Måske er det den samme benzin som dengang - blot med nyt navn

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125

Fra : DieselPower

Dato : 09-05-01 10:26

--

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> wrote in
message news:9d9lhp$c7e$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Jeg mener den hed Formula 1. Var det ikke noget med at den helt fjernede
> belægningerne på de biler der dengang brugte bly i benzinen - og dermed

Sådan som den ordner Ventilerne på de sidste 2 billeder, så er man lidt
nervøs for den fjerne alt belægning...

Nu du siger Blyet, hva med 2 takts olien ??? jeg tænker på at det ville
være selvmord for en 2 takter at få det på ??? hvis det er, så er det en god
måde at få dræbt en del Øverter på gaden :)

VH
Moller
MZ ETZ 251 CDi 92 Oktan
Sushi GT-380L 98 Oktan

Fra : Henry

Dato : 08-05-01 14:43

> http://www1.shell.com/dk-da/application/0,4494,43589,00.html
Er der nogle specielle komponenter på den link? Jeg får bare en helt blank
side (sidder bag en firewall).

Henry

Fra : Sonny Toft

Dato : 08-05-01 15:03

Du skal bruge Adobe Acrobat Reader....

Du kan hente den her :
http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html

Fra : Henry

Dato : 08-05-01 15:08

> Du skal bruge Adobe Acrobat Reader....
Hmm, underligt jeg kan normalt godt læse pdf, jeg har acrobat4 installeret.

mvh
Henry

Fra : Morten Dybdal

Dato : 08-05-01 15:14

Henry wrote:

> Hmm, underligt jeg kan normalt godt læse pdf, jeg har acrobat4 installeret.
>
> mvh
> Henry

Den skal være installeret som plugin i din browser.

--
Morten Dybdal

Fra : Robert Eriksen

Dato : 21-05-01 15:02

Morten Dybdal wrote:

> Den skal være installeret som plugin i din browser.

Eller download pdf'en direkte:
http://www1.shell.com/files/dk-da/BilleddokumentationVpower.pdf
Jeg har forsøgt at poste den i dk.binaer.motor men jeg tror ikke den kom igennem.
Den er ihvertfald stadig ikke dukket op hos mig.

dk.binaer.motor kan iøvrigt findes på test.news.tele.dk (bare lidt redundant
oplysning til TDC brugere

/Robert

Fra : Henry

Dato : 21-05-01 16:20

> Eller download pdf'en direkte:
> http://www1.shell.com/files/dk-da/BilleddokumentationVpower.pdf
> Jeg har forsøgt at poste den i dk.binaer.motor men jeg tror ikke den kom
igennem.
Jo det lykkedes fint for dig og nu kan jeg også læse pdf'en! Jeg takker.

> Den er ihvertfald stadig ikke dukket op hos mig.
Kommer nok.

> dk.binaer.motor kan iøvrigt findes på test.news.tele.dk (bare lidt
redundant
> oplysning til TDC brugere
Fint nok, jeg har ledt efter den et par gange uden held.

mvh
Henry

Fra : Jesper FA

Dato : 09-05-01 10:37

Henry wrote:

> Er der nogle specielle komponenter på den link? Jeg får bare en helt blank
> side (sidder bag en firewall).

Den side er åbenbart mere eller mindre defekt. Ved mig virker den i hvert
fald heller ikke. Den fil de forsøger at vise må være
http://www1.shell.com/files/dk-da/BilleddokumentationVpower.pdf

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Morten Dybdal

Dato : 09-05-01 14:09

Jesper FA wrote:

> Den side er åbenbart mere eller mindre defekt. Ved mig virker den i hvert
> fald heller ikke. Den fil de forsøger at vise må være
> http://www1.shell.com/files/dk-da/BilleddokumentationVpower.pdf

Åbenbart et sjældent eksempel på noget der virker i NS men ikke i IE.

--
Morten Dybdal

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 09-05-01 16:57

> Åbenbart et sjældent eksempel på noget der virker i NS men ikke i IE.

Den virker i min IE5.

Mvh
Steen

Fra : Adam Christensen

Dato : 09-05-01 22:19

"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message

> Den virker i min IE5.

Og i min IE6 (Beta)

--
Adam

Fra : Jesper FA

Dato : 09-05-01 17:27

Morten Dybdal wrote:

> Åbenbart et sjældent eksempel på noget der virker i NS men ikke i IE.

Tjaa.. jeg bruger nu Konqueror.

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Morten Dybdal

Dato : 09-05-01 18:29

Jesper FA wrote:

> Tjaa.. jeg bruger nu Konqueror.

Damn! Jeg havde ellers 90% chance for at ramme rigtigt

--
Morten Dybdal

Fra : John Thomsen

Dato : 21-05-01 13:11

On Tue, 8 May 2001 12:53:02 +0200, "Morten Juel"
<mp@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Hejsa NG
>
>Har i hørt om den benzin der kommer hos shell, den kommer vist på torsdag
>)

Jeg har allerede prøvet den, både i bil og på MC...
Deres dokumentation virker rimeligt overbevisende...

Men jeg må tilstå at jeg stadig har to "overlevende" tanker i hovedet:

Den ene handler om de mange gange i historiens løb man har lanceret
produkter med fabelagtige additiver, og hvordan selvsamme stille og
roligt er gledet ud igen. Hvem husker "Super Shell med ICA"....?

Den anden handler om den lidt krytiske formulering i Shell's
dokumentation om at blyet 98 gled helt ud, BTE forsvandt og en lang
række stationer fik fjernet disse produkter, samt at den nye V-power i
princippet er en oktan 95....

Så er det man tænker på at "den øgede acceleration" måske kun gælder
ens penge ud af foret med små 25 øre hurtigere literen.....?

Venligst
John