Race Driver 2 ???
Fra : --=Stone=--

Dato : 11-08-04 14:27

Nu er jeg snart ved at være træf af at vente på Race Driver 2... nogle der
ved hvornår vi må få spillet i dk.. ( de har haft det i tyskland mindst 1
mdr. )...

Steen

Fra : No Way

Dato : 11-08-04 16:31

Øhh det er da et pænt stykke tid siden det kom i butikkerne.
23. april 2004

http://kortlink.dk/softxchange/94k

Tag lige brillerne på du

No Way

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 11-08-04 20:01

"No Way" <have_none@no_one.com> skrev i en meddelelse
> Øhh det er da et pænt stykke tid siden det kom i butikkerne.
> 23. april 2004
>
> http://kortlink.dk/softxchange/94k
>
> Tag lige brillerne på du

Det kan være han har bestilt det hos betafon, som jeg. 3 uger siden
jeg bestilte og jeg har ikke set noget fra dem endnu...

/Kenneth Iversen

Fra : Larsen

Dato : 11-08-04 18:56

> [...]
> ved hvornår vi må få spillet i dk.. ( de har haft det i tyskland mindst 1

Hvad sørensen er det for et spil - du mener da ikke ToCA race driver 2 vel?
Nej, det kan ikke være dét (udemærkede) spil for det har jo været ude i
flere måneder......har du evt. et link?

mvh

Larsen

Fra : --=Stone=--

Dato : 12-08-04 10:47

"--=Stone=--" <bugtrupNOSPAM@email.dk( Fjern NOSPAM )> wrote in message
> [...]
> ved hvornår vi må få spillet i dk.. ( de har haft det i tyskland mindst 1

Ja jeg skal vist have pudset mine briller, men jeg har bestilt spillet for
ca. 1 mdr. siden, og har ikke set noget til det, og havde ikke set at det
havde releas dato den 23 april... sorry my bad

Steen