Hvordan vil Doom3 have det....
Fra : Tommy

Dato : 11-08-04 11:43

.... på denne konfiguration:

Mobo: GigaByte GA-7N400V Pro2
CPU: AMD Barton 3200+@2,2Ghz
RAM: Kingston HyperX 3200DDR 512mb
GFX: Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade
MS XP SP2

Vil jeg kunne smide den igennem med max grafik eller er maskinen for sløv??

Hilsen Tommy

Fra : Casper Bang

Dato : 11-08-04 12:01

> [...]
> GFX: Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade
> MS XP SP2
>
> Vil jeg kunne smide den igennem med max grafik eller er maskinen for

FUT: dk.spil.computer.first-person-shooter

Ok, ikke en rigtigt FUT - har ikke fundet ud af hvordan jeg får outlook til
at lave futten!?
Anyway, spørg der i stedet :)

Fra : jk

Dato : 11-08-04 12:59

"Tommy" <no@replyatall.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> GFX: Sapphire Radeon 9600 Pro Fireblade
> MS XP SP2
>
> Vil jeg kunne smide den igennem med max grafik eller er maskinen for

jeg har prøvet det på min aldrende Athlon 1.4ghz med 256mb ram, og et Radeon
9800 pro kort, og resultatet var kraftigt nedslående !! - efter at have
"fingereret" lidt med min opsætning og kørt timedemo1 i 1024x768 "lykkedes"
det mig at få 22.5 frames !!! - selv foreslår Doom at jeg anvender den
laveste opløsning og mindste detaljegrad, men ved du hvad....

lortet hakker stadig !!

Damn IT !

/JK

Fra : Gerner

Dato : 11-08-04 15:48

On Wed, 11 Aug 2004 13:58:49 +0200, "jk" <dontspam@me.com> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>det mig at få 22.5 frames !!! - selv foreslår Doom at jeg anvender den
>laveste opløsning og mindste detaljegrad, men ved du hvad....

Du er OT ! Skrid over i FPS gruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : jk

Dato : 11-08-04 20:43

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> Du er OT ! Skrid over i FPS gruppen.

spil er spil ! - selvbestaltede netpolice henvises til dk.admin.netikette -
og så ikke mere pis med dig.

/JK

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 10:58

On Wed, 11 Aug 2004 21:42:32 +0200, "jk" <dontspam@me.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>
>spil er spil ! - selvbestaltede netpolice henvises til dk.admin.netikette -
>og så ikke mere pis med dig.

Du er OT, skrid over i muddergruppen.
Og doom er et FPS som debatteres i fpsgruppen.
Læs

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : ASKF

Dato : 12-08-04 09:02

jk ytrede sig i <cfd1g3$2n4j$1@news.cybercity.dk> med dette:

> [...]
>det mig at få 22.5 frames !!! - selv foreslår Doom at jeg anvender den
>laveste opløsning og mindste detaljegrad, men ved du hvad....

Så skulle du se det på min Duron 800/512MB PC-133, med et Radeon
7500@8500, herefter vil du ikke klage over hakken

Svagheden i dit system er RAM og CPU, ikke grafikkortet. Faktisk vil jeg
tro at du ikke kan udnytte grafikkortet mere end 60-80% pga. CPU
hastighed og mangel på RAM.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Gerner

Dato : 11-08-04 15:46

On Wed, 11 Aug 2004 12:42:40 +0200, "Tommy" <no@replyatall.com> wrote in
dk.spil.computer:

>... på denne konfiguration:

Doom i alle versioner er et FPS, skrid over i den gruppe.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-08-04 17:05

> Doom i alle versioner er et FPS, skrid over i den gruppe.

leder du efter indlæg omhandlende fps for at fortælle dem de skal "skride"?
det er ikke meget andet du svarer på - fair nok - er der en gruppe så fint,
men begynder det ikke at kede dig?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : preben nielsen

Dato : 11-08-04 17:28

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:411a43af$0$205$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> [...]
skal "skride"?
> det er ikke meget andet du svarer på - fair nok - er der en

Næppe..... Gerner er tilsyneladende nem at underholde. Man skal
bare sige F P S :)

Ja, jeg er OT .... men kun til ære for Gerner....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-08-04 17:38

preben nielsen wrote:
> Ja, jeg er OT .... men kun til ære for Gerner....

Ja, det er sku næsten for nemt

Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-08-04 19:22

> Ja, jeg er OT .... men kun til ære for Gerner....

ja, man skal sku tænke sig om når man poster noget efterhånden

Fra : Kim2000

Dato : 11-08-04 20:40

> Doom i alle versioner er et FPS, skrid over i den gruppe.
>
> --

og hvis du fattede at når een person har sagt det og personen respekterer
det, så er alle bedst tjent med at også du tier stille

mvh
Kim

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 10:59

On Wed, 11 Aug 2004 21:40:06 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>og hvis du fattede at når een person har sagt det og personen respekterer
>det, så er alle bedst tjent med at også du tier stille

Referancer ?

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Kim2000

Dato : 12-08-04 17:26

> Referancer ?

Vi kan tage denne tråd.

Tommy stiller spørgsmål kl. 12:42 d. 11/8
Casper Bang henviser ham til fps gruppen kl. 13:01 (hvorefter Tommy stiller
spørgsmålet der)

Kl. 16:47 begynder du at brokke dig over OT, hvilket altså (igen) kun
medførte yderligere en lang række indlæg om du sagde det pænt nok eller ej.
Tommy havde respekteret det og derfor var yderligere henvisning unødvendig

mvh
Kim

Fra : Gerner

Dato : 12-08-04 20:19

On Thu, 12 Aug 2004 18:25:36 +0200, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>spørgsmålet der)
>
>Kl. 16:47 begynder du at brokke dig over OT, hvilket altså (igen) kun

Jeg brokker mig ikke over noget, så slut.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Mikael Jensen

Dato : 12-08-04 09:38

brug det link her, så kan du se om din comp kan køre det..

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Fra : Laziter [9440]

Dato : 12-08-04 10:11

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> brug det link her, så kan du se om din comp kan køre det..
>
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Det var da en smart lille sag, så kan man få en lille guideline til om man
har en chance for at spille et givent spil.
Tak for linket

Mvh
Benjamin

Fra : ASKF

Dato : 12-08-04 12:50

Laziter [9440] ytrede sig i
<411b3430$0$201$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>>

>Det var da en smart lille sag, så kan man få en lille guideline til om man
>har en chance for at spille et givent spil.

EW:
"Internet Explorer 6 required

Windows XP Game Advisor requires the use of the Windows 98/ME/2000/XP
operating system and the Internet Explorer 6 browser. "

Min IE6 er af sikkerhedsgrunde sat til kun at kunne bruges ved
windows-update, eller lokalt :-/
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Morten Larsen

Dato : 12-08-04 16:33

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> brug det link her, så kan du se om din comp kan køre det..
>
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Helt vildt smart. Men gad vide om Microsoft ikke tjener kassen på at kende
til folks pc'er og hvad de spiller når den henter pc'ens oplysninger. Men
igen, det ved ms sikkert i forvejen. Men smart service til alle slags spil.

Mvh Morten