Doom3. Lygte på våben.
Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-08-04 01:35

Til dem der synes at Doom 3 til tider er for mørk, kan her hentes flashlight
som sidder fast på de forskellige våben.
http://ducttape.glenmurphy.com/

Fra : Feeling 102, acting ~

Dato : 10-08-04 02:13

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Til dem der synes at Doom 3 til tider er for mørk, kan her hentes
flashlight
> som sidder fast på de forskellige våben.
> http://ducttape.glenmurphy.com/

Fint link. Tak for det.
Når jeg får installeret og prøvet spillet senere idag (jeg skal lige først
installere mit nye PNY Verto GeForce 6800GT kort med de medfølgende spil
FarCry og Splinter Cell), så vil jeg tage stilling til, om jeg vil anvende
dette smarte hjælpemiddel.
Er spillet virkeligt så mørkt?
Det lyder meget uhyggeligt og jeg glæder mig bare for vildt.

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-08-04 09:17

Feeling 102, acting 17 wrote:
> [...]
> medfølgende spil FarCry og Splinter Cell), så vil jeg tage stilling
> til, om jeg vil anvende dette smarte hjælpemiddel.

Hvor har du købt kortet henne?

Fra : Gerner

Dato : 10-08-04 10:30

Forkert gruppeOn Tue, 10 Aug 2004 10:17:16 +0200, "Per Nielsen"
<dazzler53@hotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>Hvor har du købt kortet henne?

FPS debatteres her.

1. Gruppenavn:
dk.spil.computer.first-person-shooter

2. Beskrivelse:
Forum for brugere af first person shooters (FPS) spil.

3. Fundats:
Gruppen skal forsøge at indsnævre den debat der kører i
dk.spil.computer til specifikt at omhandle spil af typen FPS (eks.
Unreal, counterstrike, quake osv). Denne type spil har nogle generelle
fællestræk på tværs af de forskellige genre og udgaver som gør det
relevant at have en særskilt gruppe. Eksempelvis hvilken grafiske motor
der bruges, multiplayer funktioner, strategi, problemløsninger osv.

Gruppen skal ikke bruges til at handle spil eller til andre
kommercielle formål. Her henvises der til gruppen:
dk.marked.privat.spil.computer

Det er ikke tilladt at uploade binære filer til gruppen såsom nye
baner, udvidelser m.m.

4. Begrundelse:
Dk.spil.computer er præget af megen støj og emneforvirring, det er
svært at danne sig et overblik over hvad der debatteres og ofte bliver
de samme spørgsmål stillet igen og igen. Ved at udspecificere debatten
til flere undergrupper begrænses problemet. Ligeledes bliver det muligt
at styrke miljøerne omkring de mange forskellige spiltyper der findes
på markedet. Det vil ligeledes være muligt at føre mere generelle
diskussioner i hovedgruppen (FPS) som går på tværs af de forskellige
spiludgaver.

Navn:
Jeg forslår følgende navn til gruppen: dk.spil.computer.fps

5. Moderering:
Nej.

6. Forslagsstiller:
Morten Sten Andersen Moebius_zar@hotmail.com

Godkendt af Styregruppen d. 1. april 2002

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Gerner

Dato : 10-08-04 10:29

On Tue, 10 Aug 2004 03:12:58 +0200, "Feeling 102, acting 17" <@> wrote in
dk.spil.computer:

> [...]
>dette smarte hjælpemiddel.
>Er spillet virkeligt så mørkt?
>Det lyder meget uhyggeligt og jeg glæder mig bare for vildt.

Nå, skal der nu være en sport at debattere FPS i denne gruppe.
Flere fjolsepoint

Fra : Thomas Hjort

Dato : 10-08-04 10:52

"Feeling 102, acting 17" <@> skrev i en meddelelse
> [...]
> dette smarte hjælpemiddel.
> Er spillet virkeligt så mørkt?
> Det lyder meget uhyggeligt og jeg glæder mig bare for vildt.

Ja det er meget mørkt og man bliver hurtig træt af at skifte fra våben til
lygte. IMO burde man have haft noget IR eller lygte på sit våben, men det
her program løser altså det sidste.
Jeg spiller det på et ti200 og det går egentligt meget godt.
God fornøjelse.

Mvh Thomas

Fra : Gerner

Dato : 10-08-04 10:23

On Tue, 10 Aug 2004 02:35:10 +0200, "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>Til dem der synes at Doom 3

Jeg synes spillet skal debatteres i FPS gruppen.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Baune

Dato : 10-08-04 10:36

> Jeg synes spillet skal debatteres i FPS gruppen.

Jeg synes du skulle ta' en slapper og undgå at spamme een tråd med 3
enslydende kommentarer.

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-08-04 11:01

Baune wrote:

> Jeg synes du skulle ta' en slapper og undgå at spamme een tråd med 3
> enslydende kommentarer.

LOL
Han laver jo ikke andet. 9 ud af 10 af hans indlæg handler om OT, og det er
lige nøjagtig hvad de tråde han "optræder" i altid flader ud i. Tråde hvor
Gerner er med bliver altid mega-OT, at han ikke kan se at han selv skaber
lige nøjagtigt det han plæderer imod er mig en stor gåde. Men måske skal man
heller ikke forlange for meget....Det bliver altid til en adfærdsvanskelig
3-årigs forsøg på at få lidt opmærksomhed, og kan han ikke få det på andre
måder kaster han med mudder, kalder folk idioter og beder dem pisse op i et
træ og spise bananer og hvad har vi ellers.

Skulle nogen være i tvivl var dette temmelig OT.

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 14:17

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> lige nøjagtig hvad de tråde han "optræder" i altid flader ud i. Tråde hvor

Desværre har Gerner for det meste ret- det er OT, men han overdriver blot
sine henstillinger, og det driver over i mudder, så hans budskab drukner.

Mit råd: undgå at besvare ham, og smid ham i dit filter...

Lars B

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-08-04 15:00

Lars B. Jensen wrote:
> Desværre har Gerner for det meste ret- det er OT, men han overdriver
> blot sine henstillinger, og det driver over i mudder, så hans budskab
> drukner.

Overdriver er måske nok lidt af en underdrivelse. Folk bliver svinet til. At
han oftest har ret mht. OT drukner ganske rigtigt i hans måde at føre sig
frem på. Men han har sikkert ikke andre strenge at spille på...

> Mit råd: undgå at besvare ham, og smid ham i dit filter...

Jeg svarer ikke længere på Gerner's indlæg, det er som at tale til en døv.
Han er ikke røget i mit killfilter endnu. Jeg har prøvet et par gange at
vise nogle af hans indlæg til familie og venner, og de har også rystet lidt
på hovedet og fået en lille griner over det. Svarer lidt til
pauseunderholdningen i cirkus...derudover trækker jeg efterhånden bare på
skuldrene og ignorerer ham.

Fra : preben nielsen

Dato : 10-08-04 19:16

"Lars B. Jensen" <lars[snabela]zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Mit råd: undgå at besvare ham, og smid ham i dit filter...

Kill-filter ?? Aldrig ! Gerner er jo så ufrivilligt komisk, at jeg
frydes over hans indlæg.

En eller dag er der vel også nogen, som spørger om hjælp tl Pacman
2, og så kan Gerner jo endelig være til nytte.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-08-04 19:51

preben nielsen wrote:
> [...]
>
> En eller dag er der vel også nogen, som spørger om hjælp tl Pacman
> 2, og så kan Gerner jo endelig være til nytte.

Narj, det er mit område.

Der er ikke noget der hedder Pacman 2. Efterfølgeren til Pacman hedder
Ms. Pac-Man.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Peter Binderup

Dato : 10-08-04 18:29

Gerner er en underholdende person - mange supportere ved TDC har oplevet
ham på nærmeste hold - jeg mener faktisk at han på et mens jeg selv var
ansat i Kundeservice (efterhånden nogle år siden) var forment adgang som
kunde (hvis vel og mærket der er tale om samme Gerner), men nu er et net
abo. jo nemt at komme til.

Men at tale fornuft med ham er et Sisyfos arbejde
(http://da.wikipedia.org/wiki/Sisyfos) uden lige (hvorfor han (tdc
udgaven) ofte blev lukket som kunde).

Modsat meget andet spam så har gerner faktisk en underholdnings værdi,
og det skulle ikke undre mig at der sad en række gamle TDC supportere
med tåre i øjene bare ved nævnelse af Gerners navn

/Peter

Fra : webhiker

Dato : 13-08-04 14:28

"Baune" <no@email.dk> wrote in news:2nrj7iF3ejicU1@uni-berlin.de:

> Jeg synes du skulle ta' en slapper og undgå at spamme een tråd med 3
> enslydende kommentarer.

Sådan. !

Webhiker.......

Fra : Per Nielsen

Dato : 10-08-04 11:03

Thomas Hjort wrote:
> Til dem der synes at Doom 3 til tider er for mørk, kan her hentes
> flashlight som sidder fast på de forskellige våben.
> http://ducttape.glenmurphy.com/

Takker.

Fra : Casper Bang

Dato : 13-08-04 17:28

> Til dem der synes at Doom 3 til tider er for mørk, kan her hentes
flashlight
> som sidder fast på de forskellige våben.
> http://ducttape.glenmurphy.com/

Det hjalp godt nok på gameplayet i spillet!
Tak for det tip.