Wing Commander hjælp
Fra : mikkel petersen

Dato : 01-08-04 20:08

Hej gruppe..

ville faktisk bare lige høre 2 ting... hvilket wing commander spil er det
nyeste.
Og hvilket et synes i er det bedste og hvorfor?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 02-08-04 00:37

"mikkel petersen" <mikkel@fritzen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe..
>
> ville faktisk bare lige høre 2 ting... hvilket wing commander spil er det
> nyeste.
> Og hvilket et synes i er det bedste og hvorfor?

Det nyeste i serien er Wing Commander: Secret Ops som er en slags
efterfølger til WC: Prophecy

Efter min mening er WC: The Kilrathi Saga den bedste del af WC serien, især
3'eren Heart Of The Tiger.
Men ellers er de såmænd alle gode, der er blot mere handling i historien i
Kilrathi Saga.
Rent grafisk er Prophecy og Secret Ops de andre overlegne.

Find selv ud af mere på:
www.wcnews.com (en side jeg selv er meget glad for at bruge)

Mvh
Benjamin

Fra : Arcana Dragon

Dato : 02-08-04 01:19

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> skrev i meddelelsen

> Efter min mening er WC: The Kilrathi Saga den bedste del af WC serien,
> især 3'eren Heart Of The Tiger.

Har I spillet Ultima 7 (også fra Origin)? Der er en scene, hvor man kommer
forbi et rumskib på en mark, og når man så snakker med bondemanden, finder
man ud af, at der kom en "løvemand" ud, som sagde "Kill Rathi". Bondemanden
slog ham ihjel, og hans familie levede af ham i en hel uge.... )

--
Arcana Dragon -==(UDIC)==-
d++e++N++T+++Om-KAWML!34567'!S'!8!9!u+uC+uF+++uG-u