Q: Project IGI
Fra : Billy Bob

Dato : 29-07-04 15:15

Hej Gruppe!

Har lige købt ovenstående altså etteren men jeg syntes ikke at få nogen mus
frem når jeg kommer ind i main menu og heller ikke når jeg går ind under
controls, der kan jeg ikke scrolle ned og ændre indstillinger.
Både grafikkort og directx er opdateret og spillet er jo langt fra nyt på
markedet.
Nogen der kan hjælpe

Vh
Jan

Fra : iddqd

Dato : 30-07-04 09:01

Billy Bob wrote:
> [...]
> controls, der kan jeg ikke scrolle ned og ændre indstillinger.
> Både grafikkort og directx er opdateret og spillet er jo langt fra nyt på

Mener der findes en opdatering på spillets hjemmeside, samme sted kan du
sikkert finde diverse tips m.m. til evt. kendte problemer ellers så kan
du prøve og skrive til deres support side.

Mvh

Bruno

PS. Ret fedt spil forresten, der er også en 2'er som er værd at købe ligeså.

Fra : Billy Bob

Dato : 30-07-04 12:12

Tak for svaret
Ja, det ser ud til at være ret fedt spil men jeg har bare ikke haft
muglighed for at spille det endnu men jeg har fundet ud af at der er
kompabilitets problemer mellem nvidea gforce grafik kort og spillet. Så man
må væbne sig med tålmodighed indtil nvidia får lavet et nyt update

Hej fra
Jan

Fra : Snuden

Dato : 31-07-04 17:26

On Thu, 29 Jul 2004 16:15:07 +0200, "Billy Bob" <friis13@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>controls, der kan jeg ikke scrolle ned og ændre indstillinger.
>Både grafikkort og directx er opdateret og spillet er jo langt fra nyt på

Det skyldes formentlig driveren til dit grafikkort. Eidos har
beskrevet problemet her:
http://support.eidosinteractive.com/GI/CustomerSupport/FaqSearchResults.jsp?problemType=4&searchText=no+mouse+pointer&game=27&platform=3
--
Snuden