Side-knapper på mus i Max Payne / Max Payn~
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 26-07-04 12:54

Hejsa,

Min mus opfører sig mærkeligt i Max Payne spillene. Når jeg trykker på en af
side-knapperne, bliver pilen rykket et stykke på skærmen. Hvis det er inde i
spillet man gør det, flytter den view'et et stort stykke, ligesom hvis man
havde bevæget pilen det stykke - dette sker blot i eet hak.

Hvis man prøver at assigne side-knapperne til noget, ude i options, så
genkender den blot begge side-taster som MB3. What gives? Er MP spillene og
denne mus bare uvenner? Har prøvet at assigne knapperne i Grand Theft Auto
spillene, og her genkendes knapperne fint indeviduelt. Det må næsten være MP
spillene, der har fejlen? Ved nogen noget?

Begge spil er patchet til nyeste version, er originale, og der benyttes ikke
no-cd crack. Musen er i øvrigt den, der er fra det trådløse tastatur+mus
combo, man kan købe i Netto i øjeblikket. Måske sagde dette nogen noget.

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 26-07-04 14:26

> Er MP spillene og denne mus bare uvenner?

Nøjagtigt det samme sker i Painkiller demo'en.. Ved nogen noget?

Fra : Sune Salminen

Dato : 26-07-04 15:16

[ B@CHFiRE ] wrote:

> Nøjagtigt det samme sker i Painkiller demo'en.. Ved nogen noget?

Bruger du logitech software eller andet speciel software til din mus?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 26-07-04 16:04

Hejsa Sune,

> Bruger du logitech software eller andet speciel software til din mus?

Jeg havde før en Logitech kuglemus (også trådløs), men det er ikke den
driver der bruges. Jeg har stadigvæk Logitech iTouch programmet til at
ligge. Kan det forstyrre noget? Måske skulle jeg smide det ud..

Jeg kørte driver CD'en, men Windows siger, at musen er en 'Microsoft
PS/2-mus'. Jeg har ikke kunne finde bedre drivere. Heller ikke på CD'en. Men
jeg aner ikke hvem producenten er, så det er ekstremt svært at finde noget
på nettet til det. Jeg tror det er sådan et masseproduceret noname-tastatur
og mus sæt. Uden på kassen står der 'WK70440'. Jeg kan ikke se nogen
producent. Men hvad kan man mon forlange at få for 179,- ..

Men det er jo mystisk at det kun er i nogle spil, at det kager + at
knapperne virker fint i selve Windows.

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 26-07-04 16:15

> Jeg har stadigvæk Logitech iTouch programmet til at ligge.
> Kan det forstyrre noget? Måske skulle jeg smide det ud..

Har fjernet det fra systemet, og genstartet. Det afhjalp ikke problemet.