Emulation ?
Fra : Eilif Hansen

Dato : 25-07-04 19:12

Når jeg starter mit nye spil Splinter Cell _ pandora tomorrow Får jeg denne
meddelelse.
cd/dvd emulation software has been detected.Please disable all cd/dvd
emulation software.? Hvad gør jeg, ved ikke hvad emulation software er.

--
Hilsen Eilif

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-07-04 19:17

Eilif Hansen wrote:
> [...]
> cd/dvd emulation software has been detected.Please disable all cd/dvd
> emulation software.? Hvad gør jeg, ved ikke hvad emulation software

Hvad har du liggende af brænderprogrammer, såsom CloneCD?

Fra : Sune Salminen

Dato : 25-07-04 19:22

Eilif Hansen wrote:
> [...]
> cd/dvd emulation software has been detected.Please disable all cd/dvd
> emulation software.? Hvad gør jeg, ved ikke hvad emulation software

Sluk for dine virtuelle drev. F.eks. Nero Burning Rom's Imagedrive.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Brian Lund

Dato : 26-07-04 00:06

> [...]
> cd/dvd emulation software has been detected.Please disable all cd/dvd
> emulation software.? Hvad gør jeg, ved ikke hvad emulation software er.

Det kan også være Daemon tools som gør det!

Brian

Fra : Ding-Dong

Dato : 26-07-04 10:25

Eilif Hansen skrev i en meddelelse
> Hvad gør jeg, ved ikke hvad emulation software er.

Det kan også være et af alcohol programmerne.
Mvh

Ding-Dong