Farcry check. !
Fra : webhiker

Dato : 24-07-04 17:33

Check hvad din pc siger til det krævende Farcry. !
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Webhiker........

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 18:33

Hej

> Check hvad din pc siger til det krævende Farcry. !
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Jeg får beskeden :

System Scan Results
Congratulations! Your computer is sufficient to play Far CryT!
Mvh Poul

Fra : Vega

Dato : 24-07-04 18:46

"Poul Johannsen" <poul-johannsen@rnet.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej

> Jeg får beskeden :
>
> System Scan Results
> Congratulations! Your computer is sufficient to play Far CryT!

Gør jeg også.

Mvh. Vega.

Fra : Martin Johansson

Dato : 24-07-04 19:07

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Johannsen" <poul-johannsen@rnet.invalid> skrev i en meddelelse

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

> Gør jeg også.

Også her.

Men jeg mener nu selv at 512 MB ram mere vil gøre underværker.

Fra : Henrik

Dato : 24-07-04 23:50

"Martin Johansson" <martin.johansson[REMOVE]@12move.dk> wrote in message

> [...]
>
> Også her.
>
> Men jeg mener nu selv at 512 MB ram mere vil gøre underværker.

Men jeg mener nu ikke at et GeForce 3 Ti 200 er nok til at køre spillet
ordentligt.
Jeg installerer først Far Cry når jeg har modtaget mit GeForce 6800 GT kort!

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-07-04 07:39

Henrik wrote:
> Men jeg mener nu ikke at et GeForce 3 Ti 200 er nok til at køre
> spillet ordentligt.
> Jeg installerer først Far Cry når jeg har modtaget mit GeForce 6800
> GT kort!

Samme her. Om det bliver GeForce 6800GT eller ATI X800 Pro er dog ikke
afgjort endnu. Og hvornår kommer de så til landet, om jeg må
spørge........(med pigeagtig fistelstemme)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-04 09:40

> Samme her. Om det bliver GeForce 6800GT eller ATI X800 Pro er dog ikke
> afgjort endnu. Og hvornår kommer de så til landet, om jeg må
> spørge........(med pigeagtig fistelstemme)

LOL - jeg har et 9600XT men ville gerne opgradere hvis et ordentligt tilbud
byder sig - jeg har ikke lige fulgt grafikkort udviklingen fordi jeg i bund
og grund er ret godt tilfreds med mit kort - men hvad er X800? - evt. i
forhold til 9800XT - som var det vildeste sidst jeg undersøgte den slags.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-07-04 09:52

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> fordi jeg i bund og grund er ret godt tilfreds med mit kort - men
> hvad er X800? - evt. i forhold til 9800XT - som var det vildeste

Der er en del reviews derude efterhånden. Et bud på hvor du kunne starte
kunne f.eks. være 8dimensional. De har links til mange forskellige reviews,
og lister de nyeste hver dag. Der er ikke andet at gøre end at smøge ærmerne
op og få læst Fear not my son, the answer will come to you...

http://www.8dimensional.com/video-card-reviews/index.html

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-07-04 10:52

> op og få læst Fear not my son, the answer will come to you...

- de bliver sikkert sindssygt dyre - som alle nye top kort er

Fra : Per Nielsen

Dato : 25-07-04 11:26

sniper_Nolight wrote:
> - de bliver sikkert sindssygt dyre - som alle nye top kort er

Alt er relativt (er relativitetsteorien så også?). Du kan følge priserne på
edbpriser.

GeForce 6800GT:
http://tinyurl.com/5ayjd (3.300-3.400)

ATI X800Pro:
http://tinyurl.com/3wamd (3.200-3.300)

I parantes de billigste ca-priser. Desværre er der ikke rigtigt nogle kort
på lager endnu. Jeg spiller IKKE Doom3 før jeg har fået fat i et af
ovennævnte kort.

Fra : Henrik

Dato : 25-07-04 15:15

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> I parantes de billigste ca-priser. Desværre er der ikke rigtigt nogle kort
> på lager endnu. Jeg spiller IKKE Doom3 før jeg har fået fat i et af

Hørt!

Prisen på de nye kort er rimelige høje, men når man som jeg aldrig tager på
ferie i udlandet og aldrig går i byen osv, så har man råd til at betale. Det
er et spørgsmål om prioritering!

Mvh
Henrik (som altså ikke har noget liv).

Fra : René Lønstrup

Dato : 25-07-04 15:27

Henrik <heinrich_dkSLETDETTE@hotmail.com> wrote:
> Prisen på de nye kort er rimelige høje, men når man som jeg aldrig
> tager på ferie i udlandet og aldrig går i byen osv, så har man råd
> til at betale. Det er et spørgsmål om prioritering!

Jep

> Henrik (som altså ikke har noget liv).

Hvad skal man også med sådan et når man kan få et spark-røv grafikkort i
stedet for?

--
Mvh René Lønstrup (*hulk* hvornår kommer mit X800 Pro IceQ II Vivo?!?)
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : Per Nielsen

Dato : 24-07-04 20:17

webhiker wrote:
> Check hvad din pc siger til det krævende Farcry. !
> http://www.microsoft.com/windowsxp/using/games/gameadvisor/default.mspx

Øv, troede lige den kunne checke for Doom3

Fra : sharky

Dato : 24-07-04 20:22

> Øv, troede lige den kunne checke for Doom3

me too

Fra : webhiker

Dato : 24-07-04 23:02

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in news:cducqo$1vc$1@news.net.uni-
c.dk:

> me too

Beklager hvis doom 3 ikke lige er med på listen. !
Kan ikke lige checke selv , da jeg køre med win 98se.
Min explore er ligeledes for gammel ( 5.0 ) så jeg er lidt lost.

Dog syntes jeg lige i andre skulle have lov at prøve - de som kan.

Webhiker.........