Mine cue/bin brændinger kikser. !
Fra : webhiker

Dato : 24-07-04 17:15

Det er helt sikkert det forkerte sted at spørge om netop dette emne , men
efter som der her bliver diskuteret spil , hvilket til tider skal brændes
fra formatet cue/bin , er der måske en eller to som har prøvet følgende:

Kan ikke se indholdet på cd'en efter brænding af cur/bin.
Kan godt hvis det er en ISO eller alm. små filer - så som billeder
o.lign.
Tiltråds for at min "fantom" data , så kan jeg godt kopiere den til en
anden cd. ? Men fortsat ikke noget at se. ?

Spillet jeg forsøger med er det fiskespil - et af de sidste på
www.shareconnector
Cue/bin filerne er gode nok , da ISO-Buster fint pakker dem ud.
Det har også været installeret , men spørger desværre efter cd'en. ! :c(

Men cd'en er somsagt ikke nem at få hul på efter det er brændt. ?
Den virker tom , men er det ikke efter som jeg kan kopiere den
"usynlige" data til en anden skive..

Nogen som har prøvet det her. !

Webhiker...........

Fra : SoftMan Brian

Dato : 24-07-04 22:18

"webhiker" <webhiker@not-working> wrote in message
> Kan ikke se indholdet på cd'en efter brænding af cur/bin.
> Kan godt hvis det er en ISO eller alm. små filer - så som billeder
> o.lign.

Sikkert fordi du har brugt et dårligt serial nummer til CDRwin.

FUT: alt.dk.warez