Manhunt
Fra : Jim

Dato : 24-07-04 10:05

Hej Gruppe,

Ifølge www.3DGamers.com skulle manhunt være kommet, det står til udgivelse
Apr 2004 men det er ikke lykkedes mig at finde det...

Nogen her der har mere info ang. det spil?

Hilsen Jim

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 10:16

Hej

> Ifølge www.3DGamers.com skulle manhunt være kommet, det står til udgivelse
> Apr 2004 men det er ikke lykkedes mig at finde det...
>
> Nogen her der har mere info ang. det spil?

Vil du have fat i det? Hvis ja, så har du vist ikke søgt ordentligt efter
det.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=46994

Mvh Poul

Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-07-04 10:17

Hej

> Vil du have fat i det? Hvis ja, så har du vist ikke søgt ordentligt efter
> det.
>
> http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=46994

Eller også her : http://www.spilpriser.dk/Listprices.asp?ID=84359

Mvh Poul

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 24-07-04 13:42

"Poul Johannsen" <poul-johannsen@rnet.invalid> skrev i en meddelelse
> Vil du have fat i det? Hvis ja, så har du vist ikke søgt ordentligt efter
> det.
>
> http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=46994

Er det på lager der? Nej
Er det på lager de andre www der er henvist til i denne tråd? Nej
Han leder efter et sted hvor de har spillet.

/Kenneth Iversen

Fra : Mads

Dato : 24-07-04 10:22

Fra : Henrik

Dato : 24-07-04 11:08

Jeg har spillet det ca en lille time - det stinker for vildt - rigtig
ringe - ikke engang volden kan man hidse sig op over.......
den figur du styrer har 3 moves........angrib - angrib lidt voldsommere og
så en blokering af angreb........
han kan ikke dukke sig - hoppe eller noget andet - det er efter min mening
bare endnu et skod spil - det er lige før jeg vil kåre det til årets værste
hidtil!!!
brug hellere dine sparepenge til Far Cry eller lignende - evt vent på doom 3
mvh
Henrik

Fra : Jim

Dato : 25-07-04 00:03

Ok, mange tak. Det var egentlig rart at vide så man undgår en mega
skuffelse.
Og jeg har farcry forøvrigt et rigtig godt spil (bare lidt tungt)

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-04 16:00

> Ok, mange tak. Det var egentlig rart at vide så man undgår en mega
> skuffelse.
> Og jeg har farcry forøvrigt et rigtig godt spil (bare lidt tungt)

Ang. manhunt syntes jeg det er et fedt spil.

mvh Kim.

Fra : Ukendt

Dato : 24-07-04 22:47

> Ifølge www.3DGamers.com skulle manhunt være kommet, det står til udgivelse
> Apr 2004 men det er ikke lykkedes mig at finde det...
>
> Nogen her der har mere info ang. det spil?

Prøv computer city.

mvh Kim.

Fra : usenet

Dato : 25-07-04 19:11

> [...]
> Apr 2004 men det er ikke lykkedes mig at finde det...
>
> Nogen her der har mere info ang. det spil?

Mener absolut jeg har set det i EB Games, her i Århus.
Prøv www.ebgames.dk

dan

---

Fra : Jim