Strategi spil i C&C serien?
Fra : Vega

Dato : 23-07-04 22:40

Hej.

Er der nogen der ved om der ikke snart kommer et nyt spil i serien? Det er
ved at være lang tid siden at C&C Generals og Zero Hour udkom.

Mvh.Vega.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-07-04 23:27

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen der ved om der ikke snart kommer et nyt spil i serien? Det er
> ved at være lang tid siden at C&C Generals og Zero Hour udkom.

Der er ikke udkommet nye spil i serien, men der svirrer rygter om et
kommende Red Alert 3.
Der findes dog en del mods til spillene:

www.tiberiumsun.com
www.planetcnc.com
www.cncden.com
www.cncgames.com

En del af de forskellige mods man kan finde på siderne er conversions,
f.eks. findes der et mod til Generals der laver spillet om til Tiberian Sun,
blot i ægte 3D og _det_ ser fedt ud.

Men indtil videre må du væbne dig med tålmodighed, der skal nok komme noget
nyt

Mvh
Benjamin

Fra : Vega

Dato : 23-07-04 23:35

Hej Benjamin.

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSmailme.dk> skrev i en meddelelse

> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke udkommet nye spil i serien, men der svirrer rygter om et
> kommende Red Alert 3.
> Der findes dog en del mods til spillene:

Det lyder da fedt nok. Der er ingen billeder af det vel?

> [...]
Sun,
> blot i ægte 3D og _det_ ser fedt ud.
>
> Men indtil videre må du væbne dig med tålmodighed, der skal nok komme

Hvor finder jeg det mods til Tiberian Sun henne? (Gerne direkte link)
Hvor installeres dette mod?

Mvh. Vega.

Fra : malfoy_96

Dato : 24-07-04 10:37

> Hvor finder jeg det mods til Tiberian Sun henne? (Gerne direkte link)

Prøv at klikke på det øverste link som Laziter postede i sit svar

malfoy

Fra : Vega

Dato : 24-07-04 11:24

"malfoy_96" <malfoy_96@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at klikke på det øverste link som Laziter postede i sit svar

Det har jeg prøvet, men kan ikke finde det. Det er ikke så let når jeg ikke
er helt sikker på hvad jeg skal kigge efter. Har ikke prøvet at bruge mods
før.

Mvh. Vega.

Fra : Vega

Dato : 24-07-04 14:32

> [...]
Sun,
> blot i ægte 3D og _det_ ser fedt ud.
>
> Men indtil videre må du væbne dig med tålmodighed, der skal nok komme

Kan du ikke hjælpe mig med dette mod?

Mvh. Vega.