Far Cry loader, men venter og viser intet
Fra : sharky

Dato : 23-07-04 15:35

Hej,

Ved start af level loader Far Cry det hele, men vil så ikke vise mere.
Skærmen blanker og jeg kan kun resette pc'en for at komme i gang igen. ctrl,
alt + del virker ikke. Jeg har prøvet dette før, men kan selvfølgelig ikke
huske nu, hvad der var årsagen til det.

Det har altså virket.

Nogen forslag ?

På forhånd tak.

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-07-04 16:28

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ctrl,
> alt + del virker ikke. Jeg har prøvet dette før, men kan selvfølgelig ikke

Har du en Firewall. evt. Zonealarm?
I såfald har jeg oplevet det tit i spil, at de går i baglås når de startes,
fordi ZoneAlarm står og "Prompter" om spillet må have lov til at gøre dit og
dat, ude i Windows. Derfor skal der Alt+Tab el. Ctrl+Alt+Del for at komme ud
til Windows og trykke "Ja" til Zonealarm ved det givne spil.

Hvis dettte ikke er muligt, skal rettighederne gives til spillet inden du
starter det, så du undgår baglås.

Det er mit bud! håber det hjælper!

Mvh. Martin

Fra : sharky

Dato : 23-07-04 16:51

> [...]
ud
> til Windows og trykke "Ja" til Zonealarm ved det givne spil.

Det er ikke problemet.

Fra : sharky

Dato : 23-07-04 16:55

Jeg havde et 9800se all-in-wonder, og Far Cry kørte nogenlunde. Den gad i
hvert loade banerne, men jeg havde det samme problem i starten, som jeg har
nu, men jeg kan ikke huske hvad det var.

Nu har jeg købt et 9800pro uden tv. Det virker i hvert fald helt fint.
Scorer næsten 2000 point mere i 3Dmark03.

Mit system:

AMD Barton 2500+ (ikke OC)
2 x 256 MB PC2700
ECS L7S7A2
Seagate 80 Gb 7200 HD

Fra : sharky

Dato : 25-07-04 14:51

Nu virker det igen, efter en geninstallation af Windows og Far cry. Ja alt.