Spil til "fællesspil"
Fra : Jasper Norman

Dato : 22-07-04 00:07

Hej.

Jeg er ude efter nogle spil som konen og jeg kan spille sammen. Hun er
absolut ikke nogen spille freak, så jeg tror at vi skal starte i adventure
genren. Er der nogen der har et godt forslag til et spil. Det må gerne være
"uhyggeligt", men skal være "realistisk" dvs. ingen overdrevne monstre osv.

Mvh

Jasper

Fra : Jane

Dato : 22-07-04 08:49

Jasper Norman skrev i <news:aFCLc.705$BV3.636@news.get2net.dk>:

> adventure genren. Er der nogen der har et godt forslag til et spil.

Jeg kommer straks til at tænke på backpakker hvor man
kan snakke sammen om hvor man skal rejse hen og løse
de forskellige opgaver. Men den er vist ikke spor
uhyggelig.

Jane - vild med civilization3
--
xn--bleskrog-i0a.dk
æbleskrog.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 22-07-04 23:10

Jane wrote:

> Jeg kommer straks til at tænke på backpakker hvor man
> kan snakke sammen om hvor man skal rejse hen og løse
> de forskellige opgaver. Men den er vist ikke spor
> uhyggelig.

Men til gengæld er det røvkedeligt.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 23-07-04 00:05

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Men til gengæld er det røvkedeligt.

Ja, eller meget underholdende, alt efter hvem man er..

Det kan faktisk være hyggeligt at spille flere sammen.

VH
Henrik

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-07-04 00:17

Henrik Stavnshøj wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, eller meget underholdende, alt efter hvem man er..
>
> Det kan faktisk være hyggeligt at spille flere sammen.

Ja....lige indtil det går op for folk hvor meget de keder sig!!!

Sådan gik det i hvert fald her i huset.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-07-04 09:05

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> "uhyggeligt", men skal være "realistisk" dvs. ingen overdrevne monstre

Dungeon Siege har vi meget fornøjelse af. Hvad med et mmorpg? Vi har spillet
Ultima Online rigtig meget, og der kan man virkelig lave meget sammen.

Fra : Xantia

Dato : 22-07-04 15:07

Diablo2 LOD er altid godt!!!

Fra : Mercenary

Dato : 22-07-04 15:41

> [...]
være
> "uhyggeligt", men skal være "realistisk" dvs. ingen overdrevne monstre

Uhyggeligt adventure/action uden overdrevne monstre ?? Findes dét ?
Tætteste jeg kan komme på er Resident Evil eller Silent Hill spillene.

/Merc

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 22-07-04 19:21

Mercenary wrote:
> "Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Uhyggeligt adventure/action uden overdrevne monstre ?? Findes dét ?
> Tætteste jeg kan komme på er Resident Evil eller Silent Hill spillene.

Gabriel Knight-serien (adventure, realistisk, lidt uhyggeligt. Kan sikkert
findes ret billigt)
Broken Sword-serien (adventure, semi-realistisk. Lidt Indiana Jones-agtigt.)
Myst-serien (jeg hader det, men 1'eren er vist det mest solgte spil
nogensinde overhovedet)

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Jens Jensen

Dato : 23-07-04 09:48

"Jacob Skaaning" <jskaaning@tiscali.invalid> skrev i en meddelelse
> Myst-serien (jeg hader det, men 1'eren er vist det mest solgte spil
> nogensinde overhovedet)

Jeg mener, at The Sims er det mest solgte spil i øjeblikket.

Fra : Koeffe

Dato : 22-07-04 23:09

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det må gerne være
> "uhyggeligt", men skal være "realistisk" dvs. ingen overdrevne monstre
osv.

Thief serien?

Jeg ved ikke helt hvad du mener med sammen. Er det to foran én skærm, eller
to foran hver sin skærm?

--
Koeffe

Fra : Kasper Aae

Dato : 23-07-04 16:07

On Thu, 22 Jul 2004 01:06:47 +0200, "Jasper Norman"
<Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>"uhyggeligt", men skal være "realistisk" dvs. ingen overdrevne monstre osv.

Prøv adventurespil som Syberia eller The Longest Journey. Eller kig
lidt her:

http://www.adventuregamers.com/reviews.php

--
Kasper Aae

Fra : webhiker

Dato : 23-07-04 16:22

"Jasper Norman" <Ahrensbach@FJERNEStele2adsl.dk> wrote in

> [...]
>
> Jasper
>
> --
> Husk at fjerne "FJERNES" i min e-mail adr.

Hvad med denne genre. !
http://hoyle.sierra.com/
Ved du ikke hvordan du skaffer dem billigt , ja så kan du altid
spørge ad.

Webhiker.........

Fra : Jasper Norman

Dato : 23-07-04 23:58

Hehe. God idé. Det kunne være at jeg kunne få hende med på idéen om on-line
black-jack. Det kunne være alle tiders.

Mvh

/Jasper