Norton Antivirus - produck key?
Fra : Pierre Roland

Dato : 21-07-04 08:39

Hej i Ng.

Dette er nok ikke den rigtige gruppe men jeg viste ikke lige hvor jeg skulle
"gå" hen.

Jeg har lige gen installeret hele min puter og da jeg skulle installere
norton 2004 kunne jeg ikke finde pruduct key´n, er der nogle der kan hjælpe
mig?

På forhånd Mange Tak

Pierre

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-07-04 08:53

"Pierre Roland" <pierre-karina@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lige gen installeret hele min puter og da jeg skulle installere
> norton 2004 kunne jeg ikke finde pruduct key´n, er der nogle der kan
hjælpe
> mig?

Jojo, ganske vist er Norton et udmærket program, men at det også var et spil
vidste jeg ikke.
Du har nok større chancer for at finde ud af noget i warez grupperne.

Mvh
Benjamin

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-07-04 09:36

> [...]
>
> Jeg har lige gen installeret hele min puter og da jeg skulle installere
> norton 2004 kunne jeg ikke finde pruduct key´n, er der nogle der kan

Den rigtige gruppe er nok dk.edb.system.ms-windows.
Men har du kvitteringen til den og cd'en stadigvæk, så står der nok et
nummer på den,
så ringer du eller skriver en mail til Symantec og siger hvad der er sket
Eller går ned og køber en ny.
Kurt

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 21-07-04 10:39

Skriv til mig, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig

eist7@webspeed.dk

Fra : Gerner

Dato : 21-07-04 11:50

On Wed, 21 Jul 2004 11:39:24 +0200, "Eigil Sørensen" <Eist7@webspeed.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Skriv til mig, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig

Typisk.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : usenet

Dato : 21-07-04 15:04

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Wed, 21 Jul 2004 11:39:24 +0200, "Eigil Sørensen" <Eist7@webspeed.dk>
> [...]
Der var nok en der kom dig i forkøbet

Allan Allan

---

Fra : Gerner

Dato : 21-07-04 15:52

On Wed, 21 Jul 2004 16:03:55 +0200, "usenet" <usenet@pq.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
>wrote

>Der var nok en der kom dig i forkøbet

Jeg hjælper ikke folk med nøgle problemer til spil.
Jeg hjælper heller ikke folk med at omgå kopibeskyttelse.

>Allan Allan
>

>---

Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-07-04 21:26

"Gerner" wrote

> Jeg hjælper ikke folk med nøgle problemer til spil.

Hvorfor ikke, men kan da hjælpe på legal hvis

> Jeg hjælper heller ikke folk med at omgå kopibeskyttelse.

Tjojo men også her kan der være legale muligheder

- Peter

Fra : Eigil Sørensen

Dato : 21-07-04 20:42

Hej Gerner, nej det er ikke typisk, men jeg sidder da ikke normalt og
fortæller ud over nettet at jeg 10 crack til nav 2004.

Med venlig hilsen
eist7@webspeed.dk

Fra : G.B.

Dato : 22-07-04 23:41

Gerner <nospamadres@postkasse.org> skrev i meddelelsen

> fuku wa uchi, oni wa soto

- eller som en af mine tidligere WT-trænere (tysker) sagde:

Diwo hanzhu han, nim hanzhu an.

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : G.B.

Dato : 24-07-04 01:06

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i meddelelsen news:4100425e$0$154
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> - eller som en af mine tidligere WT-trænere (tysker) sagde:
> Diwo hanzhu han, nim hanzhu an.

(Oversættelse: Dem, der har handsker, tager handsker på. )

Fra : usenet

Dato : 21-07-04 15:03

> [...]
>
> Jeg har lige gen installeret hele min puter og da jeg skulle installere
> norton 2004 kunne jeg ikke finde pruduct key´n, er der nogle der kan

Prøv da at kontakte Symantec eller der hvor du har købt programmet, det må
da være muligt at finde en løsning.

Held og lykke
Dan

---

Fra : G.B.

Dato : 22-07-04 23:39

"Pierre Roland" <pierre-karina@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har lige gen installeret hele min puter og da jeg skulle
> installere norton 2004 kunne jeg ikke finde pruduct key´n, er der
> nogle der kan hjælpe mig?

Så skidt da. Skrot Norton og brug det gratis AntiVir (dur kun til NT, 2000
og XP). Kan hentes fra http://www.free-av.com/.