Trackmania - ligesom det gamle "Stunt"
Fra : Koeffe

Dato : 20-07-04 21:14

Jeg har lige opdaget et rigtig skægt bilspil som hedder Trackmania. Man kan
køre råddent og lave sine egne baner, som både kan inkludere flyvehops,
loops osv. Det minder om et gammelt spil som jeg mener hed "Stunts".

Man kan også spille multiplayer, endda med baner man selv har lavet.

Jeg har kun prøvet demoen, men resten af spillet kan jo kun være endnu
bedre.

--
Koeffe

Fra : G.B.

Dato : 21-07-04 00:11

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har lige opdaget et rigtig skægt bilspil som hedder Trackmania.

Link???

--
The individual is the smallest minority.
Med venlig hilsen

Fra : Mercenary

Dato : 21-07-04 00:54

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse

> Link???

F.eks http://www.gamershell.com/download_4169.shtml?q=trackmania

/Merc

Fra : Svend Emil

Dato : 21-07-04 19:49

http://trackmania.com/indexUk.php

--
---- Svend Emil (o: ----

Fra : G.B.

Dato : 22-07-04 23:35

"Svend Emil" <selv@glad.dk> skrev i meddelelsen news:40febab3$0$177
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> http://trackmania.com/indexUk.php

Tack så mycket!

Fra : Casper Bang

Dato : 21-07-04 10:00

> [...]
> køre råddent og lave sine egne baner, som både kan inkludere flyvehops,
> loops osv. Det minder om et gammelt spil som jeg mener hed "Stunts".

Ja, det er faktisk et ret fedt spil :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 21-07-04 21:21

"Koeffe" <kena_FJERN_DETTE_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har kun prøvet demoen, men resten af spillet kan jo kun være endnu
> bedre.

Ganske fornøjeligt spil, det må jeg da have inkluderet i min samling..
Åh jeg husker de glade Stunts dage hvor man ikke havde tid til andet end at
bygge baner, den ene sværere end den anden og så konkurrere mod vennerne..

Mvh
Benjamin