Dansk online fly sted!
Fra : vcat

Dato : 11-07-04 13:12

Vil du spille Multiplayer med fs2004?
http://vcat.homepage.dk

Her er et lille dansk sted, hvor du med blot fs2004, og Freeware programmet
Teamspeak, kan spille online med vennerne.

Fra : Gerner

Dato : 11-07-04 16:37

On Sun, 11 Jul 2004 14:12:14 +0200, "vcat" <vcat@vip.cybercity.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Vil du spille Multiplayer med fs2004?
>http://vcat.homepage.dk

Opslag samt generelt OT.

--
Gerner
1476WU/6963hrs

Fra : Peter C:\\>

Dato : 11-07-04 17:30

"vcat" <vcat@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Vil du spille Multiplayer med fs2004?
> http://vcat.homepage.dk
>
> Her er et lille dansk sted, hvor du med blot fs2004, og Freeware
programmet
> Teamspeak, kan spille online med vennerne.

Det ser spændende ud, men jeg tror jeg vil flyve lidt offline først, og
finde ud af om interessen kan bære i det lange løb
Allerførst må jeg ha´ fat i et ordentligt joystick.

Hvad bruger garvede flight-simmere, og hvad kan anbefales, hvis man ikke har
tænkt sig af spendere flere tusinde på yoke og pedaler ?

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Gerner

Dato : 11-07-04 18:00

On Sun, 11 Jul 2004 18:29:32 +0200, "Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvad bruger garvede flight-simmere,

Spørg i flysim gruppen.

--
Gerner
1476WU/6963hrs

Fra : Peter C.

Dato : 12-07-04 08:09

"Gerner" <nospamadres@postkasse.org> skrev i en meddelelse
> On Sun, 11 Jul 2004 18:29:32 +0200, "Peter C:\\>" <pede_71@hotmail.com>
wrote in
> dk.spil.computer:

> Spørg i flysim gruppen.

Nåja...det er da også rigtigt....jeg futter derover.

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm