Spiltitel søges
Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-07-04 10:12

Hejsa

Jeg søger et spil fra de gode gamle C64 dage.
Spillet går i alt sin simpelhed ud på at styre en lille gut rundt og sætte
spejle op sådan at en lysstråle kan finde vej gennem banen.

Jeg kan desværre ikke komme med flere detaljer da mindet om dette spil er
ved at være svag.
Af selv samme grund kan jeg heller ikke huske titlen hvorfor jeg så spørger
her.

Mvh
Benjamin

Fra : DeadMeat

Dato : 11-07-04 14:17

Det hed deflector....

Fra : Laziter [9440]

Dato : 11-07-04 20:01

"DeadMeat" <deadmeat1973@XXXofir.dk> skrev i en meddelelse
> Det hed deflector....

Det ligner godt nok lidt, men det er ikke det
Der var noget med en lille mand der rendte rundt under jorden og skulle
sætte de hersens spejle op..

Mvh
Benjamin

Fra : Sune Salminen

Dato : 12-07-04 13:07

Laziter [9440] wrote:
> [...]
>>

> Det ligner godt nok lidt, men det er ikke det
> Der var noget med en lille mand der rendte rundt under jorden og

Hvis du finder ud af det et andet sted, så post lige navnet her, det
lyder som et sjovt spil!

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.