Silver ytrede sig i <cchqee$1b7d$1@news.cybercity.dk> med dette:
>
>> Så bare klø på, det kan være at dit navn står på en af spilpakkerne inden
>> for den nærmeste fremtid
>
>Speedwanking, the new FPS coming out in late november 2004 from EA sports,
>concept and design by Silver.
Anmeldelse:
Spillet er en kombination af konceptet fra den verdensberømte C64
klassiker Picolo Mauso og FPS, hvor udviklerne har formået at tage de
bedste dele og lavet en syntese der opnår sublime højder. Man kan helt
sikkert sige at udviklerne har fundet inspiration i den tørre humor fra
Duke Nukem 3D og kombineret den med den forløsende humor fra Picolo
Mauso, som derved giver en helt fantastisk atmosfære der slår alt hvad
der tidligere er set. Spillet må dog siges at være lidt svært for
begyndere, for selvom det ikke er svært at lære at skyde, kræver det dog
en hel del at lære at ramme blot nogenlunde plet. Helt sikkert er det at
det kræver mange (hundredevis af) timers spil inden træfsikkerheden
bliver tilstrækkelig høj, så man kan begynde at spille på Prof-level.
Spillet har en ny form for kopi-sikring, da det nemlig kræver at man
registrerer sig med en virkende e-mail adresse, for at få adgang til
features der forbedrer ens våben. Det fungerer på den måde at man
modtager div. mails med løsninger til at holde sit våbent aktivt i
længere tid eller endog kan skaffe en et større våben. Jo flere servere
man har registreret sig ved og jo længere tid man har spillet, samt jo
flere gange man gør brug af disse løsninger (via en aktiv
tilbagemelding) des større bliver mængden af disse mails.
Alt i alt et spil som alle raske drenge og mænd bør prøve, og som vil
blive spillet i mange år frem i tiden.
--
Mvh
Allan Stig Kiilerich Frederiksen