[Thief Deadly Shadows] flesh fejl?
Fra : Jane

Dato : 05-07-04 18:13

Spørgsmål på vegne af en ven:
Er der nogen her som har hørt om en fejl med flesh?
Spillet kan installeres men ikke køre.
Der er en eller anden fejl med "Pixelshader 1.1".
Grafikkort : sis650
styresystem: xp

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Billy Bob

Dato : 05-07-04 20:34

Ja det ved jeg
Jeg havde nemlig samme problem.
Du skal ud og have et nyt grafikkort eller sælge spillet igen. Du skal op i
FX versionerne at grafikkort for at der er pixelshader med.
Så simplet men alligevel vanvittig irreterende.

Vh
Jan

Fra : Jane

Dato : 05-07-04 20:56

Billy Bob skrev i <news:ccca5n$jqn$1@news.net.uni-c.dk>:

> Du skal ud og have et nyt grafikkort eller sælge spillet igen.

Nu er det ikke mig men en ven, jeg vil overbringe ham den
bedrøvelige nyhed at den computer han købte i går ikke er
god nok i dag.

Tak for hjælpen.

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Billy Bob

Dato : 05-07-04 20:58

Selv tak
jeg havde også købt computer for 2mdr. siden men så hurtig går det altså

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-07-04 21:08

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Selv tak
> jeg havde også købt computer for 2mdr. siden men så hurtig går det altså

Så hurtigt går det nu heller ikke. Så længe at man holder sig til de førende
mærker indenfor grafik (nvidia og radeon) så kan det ikke gå galt.
Ihvertfald ikke når vi snakker spilkrav.

Pixelshaders har forøvrigt været fremme længe og det kan findes på
grafikkort før FX også. Mit ti4600 (geforce 4 kort) kan uden problemer
klare Thief.

/Kenneth Iversen

Fra : Billy Bob

Dato : 06-07-04 10:15

passe ikke jeg har et gforce 4 mx420 og den kan ikke spille det

Vh
Jan

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-07-04 10:40

> passe ikke jeg har et gforce 4 mx420 og den kan ikke spille det

Selvfølgelig passer det når jeg skriver at jeg kan køre det.

Jeg kan forøvrigt fortælle at det er en anderledes chip du har på dit
kort. Mit bruger NV25. Dit bruger NV17. Om det er det der kan gøre
forskellen i at du ikke kan køre det ved jeg så ikke.

/Kenneth Iversen

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 06-07-04 12:30

Jeg har lige kigget på en liste på toms hardware guide over
diverse chips. NV25 = DX 8.1 generation. NV17 = DX 7 generation.

/Kenneth Iversen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 06-07-04 14:39

"Billy Bob" <friis13@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jan, du læste ikke ordentligt efter i mit svar til dig: Jeg skrev at et
GeForce 4, _som ikke er en MX-version_, kan køre det.

Dit er et GF4 _MX420_, og svarer dermed til et GeForce2 .

Venlig hilsen
Henrik